dreamlover8000 Geplaatst: 3 februari 2010 Auteur Geplaatst: 3 februari 2010 nou ik heb gelezen dat de pioneer brander sony en panasonic schijven 6 speed kan branden op 12 speed zonder fouten Antwoord op vraag wanneer pioneer bdr-205 op de europese Markt komt. Antwoord Pioneer: Geachte heer /mevrouw, Dank u voor uw reactie. Aangaande uw vraag kunnen wij u het volgende meedelen: Deze zal door Pioneer Benelux net als alle andere computer modellen niet op de markt worden gebracht. De Pioneer computer spelers worden van buiten de Europeesche markt geimporteerd. Wij kunnen u daarom geen antwoord geven op uw vraag. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Pioneer Benelux Customer & Service support
dreamlover8000 Geplaatst: 9 februari 2010 Auteur Geplaatst: 9 februari 2010 inklaringskosten zijn 12,50 heb ik gelezen op tnt site. brander nog steeds niet in mijn bezit Kan 20 dagen duren door afhandeling douane etc.
dreamlover8000 Geplaatst: 1 maart 2010 Auteur Geplaatst: 1 maart 2010 heb de blueray disc brander binnengekregen. inklaringskosten vielen iets hoger uit. btw kwam er nog erbij, 37 euro moeten betalen aan postbode. Nu moet lekker blueray films branden.
ronaldsl Geplaatst: 2 maart 2010 Geplaatst: 2 maart 2010 Hee, Ik zit er over te denken om 1 aan te schaffen. Gaat het branden een beetje ? Hoe lang doet ie nu over een 25 GB film ? Groet, RonaldPS intern of extern ?
dreamlover8000 Geplaatst: 1 april 2010 Auteur Geplaatst: 1 april 2010 sorry met het late antwoord 6x speed, ongeveer een kwartier 12speed schijven nog nergens kunnen vinden. pioneer brander is te krijgen bij een online computershop in NEDERLAND. waarschijnlijk heeft die webshop zelf geimporteerd uit de USA. want die brander is nergens anders te verkrijgen in Europa. de naam van die computershop is: &^%$#$%^&** mag ik niet noemen.
Tonskidutch Geplaatst: 1 april 2010 Geplaatst: 1 april 2010 en toch, Citaat: btw kwam er nog erbij, 37 euro is dat een behoorlijke kostenpost dus bedenk wanneer het inklaren / invoeren voor jouw belangrijk is anders koop het in EU (indien te krijgen) ciao Nothing Compares 2U Jimmy Scott
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen