tosca Geplaatst: 2 februari 2010 Geplaatst: 2 februari 2010 Hallo allemaal. Heb een brief gekregen van canaal digitaal,waar in staat dat ik straks geen zenders meer ontvangt alleen als ik bij hun een nieuwe ontvanger koop. Ik heb een dreambox 7000 klopt dat ? Groeten Aad
boaz Geplaatst: 2 februari 2010 Geplaatst: 2 februari 2010 Alleen voor HD kanalen, die kan de 7000 niet aan. VU+ Ultimo OpenPli en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli. Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32" (en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)
Happy2000 Geplaatst: 2 februari 2010 Geplaatst: 2 februari 2010 En de mpeg2 kanalen die over gaan naar mpeg4 op astra 3. VU+ Ultimo 4K - DVB-C FBC - DVB-S FBC Tuners - VTI Image. Dreambox 8000HD PVR - 2x DVB-C 2x DVB-S Tuners - OpenATV, Image.Multi Focus Dish E85, 28,2E - 23,5E - 19,2E - 13E - 9E
tosca Geplaatst: 2 februari 2010 Auteur Geplaatst: 2 februari 2010 Bedankt voor jullie hulp. Welke Dreambox doet dat wel en kan gewoon straks canaal digital ontvangen? Groeten Aad
likus Geplaatst: 2 februari 2010 Geplaatst: 2 februari 2010 @Aad, Ik zou me voorlopig nog geen echte zorgen maken, dat je je CDS-kanalen niet met de 7000 kunt bekijken. Een paar kanalen zullen misschien inderdaad overgaan naar een vorm die met de 7000 niet zichtbaar te maken is. Dit zullen dan niet de meest bekeken zenders zijn, maar bijv. de zenders die nu op Astra3 zitten, het voormalige themapakket. Waarschijnlijk heb je hierop ook een abbo, omdat je deze boodschap van CDS toegestuurd krijgt. Wil je zeker zijn dat je ook die kanalen kunt ontvangen en klaar bent voor de toekomst kun je op termijn een andere ontvanger kopen (al dan niet via CDS). Een dreambox 800 of 8000 kan trouwens netjes alles decoderen... DB800 op OpenPLi 2.1 en DB8000 op OpenPLi 4.0 met DVB-S2 en DVB-TQnap NAS TS-210 Canal Digitaal & DigitenneWavefrontier T55 / Triax 88met Satconn 1/10 / 2x Spaun 411
Sjattuh Geplaatst: 3 februari 2010 Geplaatst: 3 februari 2010 Alles draaide op mijn 600 (heb die brief al een poosje geleden ontvangen), totdat mijn 600 het leven gaf... misschien zitten ze hier van CD wel achter Vanzelfsprekend geen HD kanalen op de 600 en ik heb geen Astra 3, kan dat hier niet ontvangen. Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
mifi Geplaatst: 3 februari 2010 Geplaatst: 3 februari 2010 Origineel bericht van: Sjattuh Alles draaide op mijn 600 (heb die brief al een poosje geleden ontvangen), totdat mijn 600 het leven gaf... misschien zitten ze hier van CD wel achter Ben benieuwd wat ze daarvoor hebben moeten uitzenden... Ik zie ineens beelden voor me... m ---- Ach, ik blaat ook maar wat. Maar wel met plezier!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen