Ga naar inhoud

[Satelliet] Boomerang op 15/02 - wijzigingen Nat Geo Wild

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Citaat:
Vanaf half februari is de kinderzender Boomerang weer terug vanaf het Familie-pakket bij CanalDigitaal. Boomerang zendt non-stop klassieke tekenfilms uit zoals Looney Tunes, Tom & Jerry, Yogi Bear en vele andere.

Voorlopig wordt de zender nog met een MPEG2 signaal uitgezonden. Later dit voorjaar zal CanalDigitaal Boomerang alleen via MPEG4 uit gaan zenden. Over het exacte tijdstip hiervan zullen wij u nader berichten. Om MPEG4 te kunnen ontvangen heeft u een HD satellietontvanger nodig. Boomerang zal worden uitgezonden op de huidige zenderpositie van Nat Geo Wild. CanalDigitaal zal de zender Nat Geo Wild via een buitenlandse partner gaan betrekken, hierdoor verdwijnt de ondertiteling.

Bron: site van CDS
Datum: 02/02/10
Auteur: onbekend

Blijkbaar zijn er wijzigingen op komst rond de samenstelling van de transponders.

Nat Geo Wild zonder ondertitels is ook niet echt een verbetering te noemen.

Greets

• Reacties 61
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

Da's mooi kl**e....mijn engels is best goed, maar om Nat Geo Wild goed te kunnen volgen moet je welhaast van angelsaksische geboorte zijn.

Origineel bericht van: Paullo

Blijkbaar zijn er wijzigingen op komst rond de samenstelling van de transponders.

Nat Geo Wild zonder ondertitels is ook niet echt een verbetering te noemen.

Greets

Panasonic TX-P42V20E + Aston cam, Sony KDL-24EX325 + Aston cam + Quad LNB + Kathrein UFS 922si + 1x Mediaguard cam + 1x Aston cam+ Cloneplus 3x. Visiosat Bisatellite met 3x LNB.

Geplaatst:

k denk dat NG Wild vanzelf wel weer ondertitels krijgt als de samenwerking goed bevalt.. DVB subtitles!!! laugh

Philips LNB, 60cm pan, HVR-5500 DVB-S/S2/C/T, Cinergy HTC stick DVB-C/T, FS DVB-T stik

HVR-5500 -> CDS/TVV / Ziggo Digitaal

Cinergy HTC -> Ziggo Digitaal / FM

FS DVB-T -> Digitenne

Geplaatst:

Ik vind het toch echt ronduit een lachwekkende en tegelijkertijd belachelijke verandering om Nat. Geo. Wild zonder ondertitels door te geven. Daar zit toch absoluut geen beleid achter? Ik verwacht dat de volgende stap zal zijn om zenders zonder geluid door te geven om op bandbreedte te besparen: 'Om u te laten genieten van de pracht die HD-televisie u te bieden heeft, laat CanalDigitaal u nu kennismaken met SBS6 HD. Om u van deze perfecte beeldkwaliteit te voorzien, komt het geluid te vervallen.'

Geplaatst:
Origineel bericht van: Jackahhz
Ik vind het toch echt ronduit een lachwekkende en tegelijkertijd belachelijke verandering om Nat. Geo. Wild zonder ondertitels door te geven. Daar zit toch absoluut geen beleid achter? Ik verwacht dat de volgende stap zal zijn om zenders zonder geluid door te geven om op bandbreedte te besparen: 'Om u te laten genieten van de pracht die HD-televisie u te bieden heeft, laat CanalDigitaal u nu kennismaken met SBS6 HD. Om u van deze perfecte beeldkwaliteit te voorzien, komt het geluid te vervallen.'

echt nie

2 x Gigablue UHD met Bigsat met (28E,23E,19E,13E)

Ziggo kaart en TvVlaanderen met smargo reader

Geplaatst:

Ik verwacht de ondertitels van tijdelijke aard zijn. De aanvoer komt van 15 west en er zitten al DVB Tsjechische ondertitels onder. Echter de aanvoer is DVB ondertitels only en deze ondertitels kunenn niet (alle) goedgekeurde CDS ontvangers aan... daar kan dan wel een probleem zitten :-( Maar momenteel zetten ze het er ook "teletext achtig" onder.

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Geplaatst:

Bekijk het eens positief: er komt toch Boomerang bij.

Ik heb liever dat mijn kinderen naar dit soort tekenfilmpjes kijken dan naar al zogenaamde grappige Amereikaanse series voor de jeugd.

Geplaatst:

Het is daarnaast natuurlijk maar de vraag of CDS hier echt iets aan kan doen. De zender zelf bepaald uiteindelijk met welke toeters en bellen er wordt uitgezonden.

Receiver: VU+ Solo 4K

Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)

Geplaatst:

Ik snap het niet meer: gaat ngc wild nu nog mee naar de mpeg4 omschakeling en is de zender zo vanaf maart wel nog met nl ondertitels te zien of niet?

Dreambox DM600 pli jade3

Dreambox DM800 Gemini 4.6

Technisat multytenne twin

Geplaatst:
Origineel bericht van: Littlesat
Ik verwacht de ondertitels van tijdelijke aard zijn. De aanvoer komt van 15 west en er zitten al DVB Tsjechische ondertitels onder. Echter de aanvoer is DVB ondertitels only en deze ondertitels kunenn niet (alle) goedgekeurde CDS ontvangers aan... daar kan dan wel een probleem zitten :-( Maar momenteel zetten ze het er ook "teletext achtig" onder.

De zender is momenteel al vrijgeschakeld.

NGC Wild
Astra 3 (23,5 Oost)
11.798 MHz
Horizontaal
SR 27500
DVB-S

Geplaatst:
Origineel bericht van: Davev
Ik snap het niet meer: gaat ngc wild nu nog mee naar de mpeg4 omschakeling en is de zender zo vanaf maart wel nog met nl ondertitels te zien of niet?

NGC Wild gaat naar de bovenstaand genoemde frequentie, en blijft in MPEG2, wel verdwijnt de Nederlandse ondertiteling.

Op de plek waar je nu nog NGC Wild mét ondertitels vind, vind je vanaf 1 maart Boomerang in MPEG4. wink
Geplaatst:

Vanaf 15 februari in MPEG2 en later in MPEG4.

Greets

Geplaatst:
Origineel bericht van: Paullo
Vanaf 15 februari in MPEG2 en later in MPEG4.

Greets

En dat later is volgens mij 1 maart. wink Maar 100% zeker ben ik niet.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen