Caesarion Geplaatst: 3 februari 2010 Geplaatst: 3 februari 2010 goedendag forumleden, Gebruikt er iemand een 17/8 switch samen met de Rebox RE9000HD. Na de update V86 leek het tuner probleem opgelost. Echter het probleem is weer terug, "geen signaal op tuner 1". Ik ben benieuwd of er link gelegd kan worden naar de switches of dat het aan de Rebox ligt. Zelf heb ik nl. het idee dat het signaal naar de switch vanuit de rebox iets anders is dan van andere ontvangers. Na in het menu de tuner uit-aan te zetten werkt de ontvanger verder prima. -- Samen komen we er wel. --2 x Rebox RE-9000HD (L1.54) beide met FW versie 1.11.62Clone+
stefan.wolfrum Geplaatst: 3 februari 2010 Geplaatst: 3 februari 2010 hm, kan ik niet in meegaan. ik heb de rebox nu op een emp centauri 17/12 en dat werkt goed, daarvoor zat-ie op een neuhaus 9/8 en ook dat ging goed. die neuhaus lijkt wel wat trager te schakelen, daar had ik soms heel even geen signaal en dan alsnog. probleem is wel dat in een lange keten van techniek je terecht elke component moet verdenken als er iets niet werkt. in mijn geval had ik vroeger veel service fouten, maar die lagen uiteindelijk aan het feit dat de rebox verkeerde zendergegevens in het systeem had zitten, waarschijnlijk ten gevolge van het feit dat het ding allereerst via de cd fastscan was geinstalleerd, en dat blijkt geen scan te zijn maar het inlezen van een database en als daar fouten in zitten... het voor mij onverklaarbare is alleen dat ik later handmatige scans heb gedaan en die foute gegevens toen niet door de werkelijke overschreven zijn. ik moest de boel eerst helemaal leegggooien en toen een echte scan doen voordat het goed kwam. VU+ Ultimo Open PLI 4, astra 19, 23 en 28 met multytenne
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen