Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Heb hier een raar probleem de box doe ik programmeren via de EPG lijst de timer welke ik erin zet geeft bij start aan opname gestart in de skin knippert het hd symbool het blauwe lampje pulst zacht maar als de timer opname klaar is heeft die niks opgenomen? draai met de laatste open Pli hij geeft geen fout melding of zoiets, wat zou dit kunnen zijn en hebben er meer last van. als ik handmatig een opname start gaat het wel goed.

dank voor uw meedenken

VU+Ultimo 4K 

Geplaatst:

Neemt hij niet op een andere locatie op op je HDD?

Sinds de verbeteringen van Milo hoeft namelijk niet alles meer in de movie directory te komen.

Dit is in te stellen bij instellingen -> opname (even uit mijn hoofd), ook zie je natuurlijk je vrije schijfruimte zakken als hij wel wat opneemt van de timer in een andere map.

Geplaatst:

Een 0MB opname betekent dat de timer zijn werk wel doet, maar dat er geen signaal ontvangen werd.

Ik kan me twee oorzaken indenken:

- CAM of smartcard werkt niet goed en hij kan het kanaal niet decrypten. Probeer het eens met een FTA zender.

- Tuner is niet goed geconfigureerd, en hij schakelt of draait niet naar de juiste satelliet, of de tweede kabel zit los, etc.

Geplaatst:
Origineel bericht van: Spacerpower
kan zo niks vinden schakelt gewoon geeft alle zenders weer e.d.

werkt je pip wel met kanalen van verschillende transponders?

Je hoeft niet aan een boom te hangen om een eikel te zijn.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen