Ga naar inhoud


Toevoeging HD Kanalen Canal Digitaal


Daemyon

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: spijk
dat zal nu nog wel meevallen, wie thema pakket heeft krijg aanbieding gratis ontvanger film 1.3 en de sport blijf in mpg 2 uitzenden. en een hoop mensen hebben denk ik al een hd ontvanger.


Volgens de website van CD zelf anders niet hoor. Staat toch écht vrij duidelijk dat Sport1.2, Film1.3 én Eredivisie Live 2 m.i.v. 1 maart 2010 omgaat naar MPEG4...
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 136
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Origineel bericht van: Superray
Origineel bericht van: spijk
dat zal nu nog wel meevallen, wie thema pakket heeft krijg aanbieding gratis ontvanger film 1.3 en de sport blijf in mpg 2 uitzenden. en een hoop mensen hebben denk ik al een hd ontvanger.


Volgens de website van CD zelf anders niet hoor. Staat toch écht vrij duidelijk dat Sport1.2, Film1.3 én Eredivisie Live 2 m.i.v. 1 maart 2010 omgaat naar MPEG4...

Als jij daar zo zeker van bent
wil je dan een link plaatsen die het laat zien? wink


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

zie hier: http://www.canaldigitaal.nl/zenderpakketten/film1-sport1-pakket.aspx?ekmensel=e1d7314f_20_22_106_7

 

En hier: http://www.canaldigitaal.nl/zenderpakketten/entertainment-pakket.aspx?ekmensel=e1d7314f_20_22_90_4

 

Let op het sterretje, en onderaan staat dan:

"Na 1 maart te ontvangen (alleen met HD-satellietontvanger, vanwege codering in MPEG-4)."

 

En dan nog beweert CDS als je een gecertificeerde ontvanger hebt aangeschaft, je dan altijd onbezorgd kan kijken? Je zal maar net als film- en sportliefhebber in het najaar een (SD) gecertificeerde ontvanger gekocht hebben.

Ben je mooi de Sjaak. Weer kosten aan je broek.

 

De zoveelste "verrassing" van CDS, na de overgang van IRDETO naar SECA, toen SECA 2, en 3, en nu dit. En je wordt als consument maar op kosten gejaagd, omdat CDS weer wat anders verzint. De ene omruilactie na de andere.

Ik heb nog niet meegemaakt dat je 2 jaar achtereen zonder problemen kon kijken, er was steeds weer een verandering, waardoor je huidige apparatuur ongeschikt bleek.

 

HUMAX iCord is vervangen door de VU+  4k SOLO,

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:

En je zult maar 2 of 3 ontvangers hebben ... Schotel kijken wordt dan opeens een dure hobby!

Hoezo dure hobby... Als je CDS 2 jaar (of voor sommige pakketten zelfs 1 jaar) vertrouwen geeft dan krijg je een gratis HD ontvanger!! Voor 99 Euro meer krijg je er eentje met een Harddisk....
Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zijn er plannen bij CD om ook Net5HD door te geven? Ik zag met Lost afgelopen vrijdag dat er een HD-logootje onder het Net5-logo stond.

Mut@nt HD51 OpenPli 6 | VU+ Duo | Topfield TF7710HD PVR (Enigma2 / HDMU)
Astra 19.2 | Astra 23.5 | Astra 28.2/5 | Hotbird 13.0 | Eurobird 9.0 | Digitenne

OSCam

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Littlesat
Citaat:

En je zult maar 2 of 3 ontvangers hebben ... Schotel kijken wordt dan opeens een dure hobby!

Hoezo dure hobby... Als je CDS 2 jaar (of voor sommige pakketten zelfs 1 jaar) vertrouwen geeft dan krijg je een gratis HD ontvanger!! Voor 99 Euro meer krijg je er eentje met een Harddisk....


En denk geldt anders niet voor mij hoor. Ik heb 2 ontvangers, 1 gekocht voor 99€ omdat ik meende nog een aanbod te krijgen voor contractverlenging en daar wacht ik nog steeds op. EN dat geldt niet voor mensen zonder themapakket. Dus degenen die dat willen ontvangen zullen zelf een nieuwe ontvanger moeten kopen a 199€
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Littlesat
Citaat:

En je zult maar 2 of 3 ontvangers hebben ... Schotel kijken wordt dan opeens een dure hobby!

Hoezo dure hobby... Als je CDS 2 jaar (of voor sommige pakketten zelfs 1 jaar) vertrouwen geeft dan krijg je een gratis HD ontvanger!! Voor 99 Euro meer krijg je er eentje met een Harddisk....


Zoals het er nu naar uit ziet, komt er geen aanbod voor 2e ontvangers én mensen die Film1.3, Sport1.2 en ECV2 willen blijven ontvangen. Als je dat wilt, zul je toch echt een HD ontvanger moeten kopen voor zeker 199€. Ik snap wel dat er veel mensen zijn die maar 1 ontvanger hebben maar er zijn zeker net zoveel mensen die meerdere ontvangers hebben... Daarnaast heb ik een ontvanger voor 99€ gekocht in de veronderstelling dat er nog een aanbod zou komen in januari met een contractverlenging. Nu is gebleken dat er toch geen aanbod komt. Ik ben overigens zeker NIET de enige die die brief in december verkeerd heeft opgevat blijkt uit de inmiddels tientallen reacties die ik heb gehad. Dus ja .. dure hobby!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Superray
Origineel bericht van: Littlesat
Citaat:

En je zult maar 2 of 3 ontvangers hebben ... Schotel kijken wordt dan opeens een dure hobby!

Hoezo dure hobby... Als je CDS 2 jaar (of voor sommige pakketten zelfs 1 jaar) vertrouwen geeft dan krijg je een gratis HD ontvanger!! Voor 99 Euro meer krijg je er eentje met een Harddisk....


Zoals het er nu naar uit ziet, komt er geen aanbod voor 2e ontvangers én mensen die Film1.3, Sport1.2 en ECV2 willen blijven ontvangen. Als je dat wilt, zul je toch echt een HD ontvanger moeten kopen voor zeker 199€. Ik snap wel dat er veel mensen zijn die maar 1 ontvanger hebben maar er zijn zeker net zoveel mensen die meerdere ontvangers hebben... Daarnaast heb ik een ontvanger voor 99€ gekocht in de veronderstelling dat er nog een aanbod zou komen in januari met een contractverlenging. Nu is gebleken dat er toch geen aanbod komt. Ik ben overigens zeker NIET de enige die die brief in december verkeerd heeft opgevat blijkt uit de inmiddels tientallen reacties die ik heb gehad. Dus ja .. dure hobby!


OP het cd forum loopt hierover een draadje en de medewerker van CD is er mee bezig
Link naar reactie
Delen op andere sites

Er staat nergens dat sport 1.2 alleen te ontvangen is op een hd ontvanger

 

Discovery Science *

Disc. Travel & Living *

Body in Balance *

E-Entertainment *

Het Gesprek * 23,5

Boomerang *

 

* Na 1 maart te ontvangen (alleen met HD-satellietontvanger, vanwege codering in MPEG-4).

 

Sport 1

Sport 1.2 23,5

Eredivisie Live 2

bij sport 1.2 staat niks bij en ecv2 ook niet

Vu Plus solo 4k

Dreambox 8000 ssc

Triax 88 multiblock 19-23-28-13

Laminas 120 rotor digipower sga 2100 lnb inverto black ultra

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Nemesis_dup1

Citaat persbericht Canal Digitaal:

 

"Hilversum, 8 februari 2010

 

Satellietbedrijf SES ASTRA en M7 Group, eigenaar van de Nederlandse satelliettelevisie-aanbieder CanalDigitaal, hebben een lange termijn contract getekend voor twee nieuwe transponders op de ASTRA 23.5 Oost positie. De nieuwe satellietcapaciteit zal worden gebruikt voor een aanzienlijke uitbreiding van het HDTV-aanbod van CanalDigitaal.

 

"In de komende drie maanden zullen vrijwel alle HD-zenders van de Nederlandse Publieke Omroep, RTL en SBS via CanalDigitaal beschikbaar komen; het premium aanbod wordt uitgebreid met Sport1 HD en Film1 HD. Naast het HD-aanbod van CanalDigitaal biedt ASTRA toegang tot een snel groeiend aantal vrij te ontvangen HD-zenders zoals ARD HD, ZDF HD, Anixe HD , Servus HD, EinsFestival HD en Arte HD.

 

Dankzij de uitbreiding van het CanalDigitaal-aanbod groeit het Nederlandse HD-aanbod via de ASTRA-satelliet tot meer dan 25 kanalen. ASTRA is daarmee het grootste HDTV-platform voor de Nederlandse markt."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo te zien gaan E! en ECV2/Sport1.2 stuivertje verwisselen, zodat deze tijdelijk nog in MPEG2 kan blijven. Ook komt er een 24 uurs versie van Sport 1.2 in MPEG4 op een van de twee nieuwe transponders.

 

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Momenteel heb ik twee kaarten, met daarop het familie pakket. Ik wil best een HD pakket op de hoofdkaart zetten, maar krijg ik dat dan ook op de tweede kaart? Ik kan dan niet goed terugvinden op de site van CD, wel de onderstaande tekst:

 

Op de extra smartcard(s) kijkt u naar een standaard zenderpakket, gerelateerd aan het zenderpakket behorende bij uw hoofdabonnement. Het is tevens mogelijk om extra betaalzenders of zenders in HD te bekijken op uw extra smartcards.

 

Maar of mijn familiepakket met HD op de hoofdkaart 1 op 1 doorgezet wordt naar de tweede kaart, haal ik hier niet uit.

 

Wie weet daar een antwoord op?

DM8000

Vaste opstelling Astra1, Astra2 en Astra3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...