RVP Geplaatst: 3 februari 2010 Geplaatst: 3 februari 2010 Vorige thermostaat was stuk, gevolg lekker warm in de koelkast. Nu heb ik een nieuwe, maar ik zie nergens een gaatje waar de capillair in moet. Super stom, want ik heb zelf de oude er ook uit gekregen. Weet iemand waar het gaatje nou exact moet zitten, hieronder een foto. Het is een Wirlpool ART 471
Satlux Geplaatst: 3 februari 2010 Geplaatst: 3 februari 2010 draadkleuren zeggen alles toch ? anders meten, is weten. succes. Topfield 7700 Hsci , Philips 2212 Echostar ap700 , Jaeger 99 G Triax 78cm , Triax 64cm
Gast wanderer Geplaatst: 3 februari 2010 Geplaatst: 3 februari 2010 capilair zit meestal achter het koelend element, meestal de achterwand, dus een gaatje in die richting, waar je het voorzichtig in kunt schuiven, let wel op een capilair is kwetsbaar...
RVP Geplaatst: 3 februari 2010 Auteur Geplaatst: 3 februari 2010 Origineel bericht van: Satlux draadkleuren zeggen alles toch ? Klopt, maar dat vroeg ik niet.
RVP Geplaatst: 3 februari 2010 Auteur Geplaatst: 3 februari 2010 Origineel bericht van: wanderer capilair zit meestal achter het koelend element, meestal de achterwand, dus een gaatje in die richting, waar je het voorzichtig in kunt schuiven, let wel op een capilair is kwetsbaar... Ik weet het, daarom is het zo raar dat ik dat gaatje niet meer kan vinden. Toen ik de defecte er uit haalde, kwam de capillair er uit aan de onder kant waar ook de electradraden uit komen. Nu dus onvindbaar. Ik zoek nu een tekening van de situatie.
Moderator ceesv Geplaatst: 3 februari 2010 Moderator Geplaatst: 3 februari 2010 Zit die niet in de afdekking geklikt, en is er geen roostertje in de afdekking, waardoor hij de temperatuur in de kast bewaakt? Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
boarder Geplaatst: 3 februari 2010 Geplaatst: 3 februari 2010 met het juiste type nummer bezorg ik jouw de exploded view.
RVP Geplaatst: 3 februari 2010 Auteur Geplaatst: 3 februari 2010 Ik snap je even niet, sorry, wat bedoel je met afdekking ? De temp wordt niet in de koelkast gemeten, maar via een dun buisje aan de achterkant. Nu moet dat buisje dus van binnen naar buiten geleid worden via een gat (wat dus onvindbaar is tot mijn grote frustratie)
RVP Geplaatst: 3 februari 2010 Auteur Geplaatst: 3 februari 2010 Origineel bericht van: boarder met het juiste type nummer bezorg ik jouw de exploded view. Super !!!!!!
RVP Geplaatst: 4 februari 2010 Auteur Geplaatst: 4 februari 2010 Ik heb de explodedview pdf gekregen, top daar voor. Helaas staat er niet op wat ik nodig heb om te weten hoe ik de capilliar naar achter doorvoer. Mijn vraag staat dus nog steeds open......
boarder Geplaatst: 4 februari 2010 Geplaatst: 4 februari 2010 Maak eens een paar fotos van de binnenkant van de koelkast zoadat andere mensen ook eens kunnen kijken ....
Moderator Matchless Geplaatst: 4 februari 2010 Moderator Geplaatst: 4 februari 2010 Maar dan wel kleiner graag want het hele draadje wordt door de grote foto's vernaggelt. Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.
Eddy VL Geplaatst: 4 februari 2010 Geplaatst: 4 februari 2010 Citaat: Maak eens een paar fotos van de binnenkant van de koelkast zoadat andere mensen ook eens kunnen kijken .... En van het dekseltje, daar durft al eens een U-vormige uitsparing in te zitten... mvg Eddy Vl
ad123 Geplaatst: 4 februari 2010 Geplaatst: 4 februari 2010 hallo in de meeste gevallen zit deze aan de achterzijde van de uitsparing waar de termostaat in zit . als je tegen de uitspring aan kijk lings aan de vertikale kant of soms aan de horizontale boven kant. de voeler word altijd via de wand naar achteren toe gelijd gr. adri
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen