RVP Geplaatst: 5 februari 2010 Auteur Geplaatst: 5 februari 2010 Dit is de hele handel met thermostaat en lampje. Hopelijk brengt het wat verduidelijking.
boarder Geplaatst: 5 februari 2010 Geplaatst: 5 februari 2010 Binnenkant koelkast! Hoe de thermostaat er uit ziet weten we...
RVP Geplaatst: 5 februari 2010 Auteur Geplaatst: 5 februari 2010 Origineel bericht van: boarder Binnenkant koelkast! Hoe de thermostaat er uit ziet weten we... Wat moet ik dan nog meer fotograferen ? Deze draad begint al met de binnenkant. Bedoel je wat verder weg genomen foto's ofzo ?
ad123 Geplaatst: 5 februari 2010 Geplaatst: 5 februari 2010 de capillair zit op de foto aan de verkeerde kant,hij moet er bij het lampje uitkomen. gr. adri
Moderator ceesv Geplaatst: 5 februari 2010 Moderator Geplaatst: 5 februari 2010 Dat denk ik ook, dat het cappilair gewoon direct in de uitsparing aan de onderkant van de thermostaat gelegd wordt. Misschien ten overvloede, cappilairs niet inkorten (Je zou niet de eerste zijn ) Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
RVP Geplaatst: 5 februari 2010 Auteur Geplaatst: 5 februari 2010 Origineel bericht van: ad123 de capillair zit op de foto aan de verkeerde kant,hij moet er bij het lampje uitkomen. Zo bedoel je ? En hoe nu verder ?
Eddy VL Geplaatst: 5 februari 2010 Geplaatst: 5 februari 2010 Dit lijkt verdacht veel op de U-vormige uitsparing... Mvg Eddy Vl
vGnp Geplaatst: 5 februari 2010 Geplaatst: 5 februari 2010 Origineel bericht van: ceesv Misschien ten overvloede, cappilairs niet inkorten Ik heb ze doorgeknipt en later met een kroonsteentje weer doorverbonden gezien... vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
RVP Geplaatst: 5 februari 2010 Auteur Geplaatst: 5 februari 2010 Origineel bericht van: Eddy VL Dit lijkt verdacht veel op de U-vormige uitsparing... Die is voor het afdekkapje van het lampje.
RVP Geplaatst: 5 februari 2010 Auteur Geplaatst: 5 februari 2010 Origineel bericht van: vGnp Origineel bericht van: ceesv Misschien ten overvloede, cappilairs niet inkorten Ik heb ze doorgeknipt en later met een kroonsteentje weer doorverbonden gezien... Ik geef direct toe dat ik erg dom overkom in deze draad, maar dat weet ik dan weer wel, haha.
ad123 Geplaatst: 5 februari 2010 Geplaatst: 5 februari 2010 zo ongeveer en nu in het buisje in de wand steken ,zoals ik al eerder heb aan gegeven
RVP Geplaatst: 5 februari 2010 Auteur Geplaatst: 5 februari 2010 Origineel bericht van: ad123 zo ongeveer en nu in het buisje in de wand steken ,zoals ik al eerder heb aan gegeven Maar ik zie nergens een gaatje om hem in de wand door te voeren, AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHH Ik word gek en het is nu te donker in de koelkast, morgen kijk ik weer met frisse blik.
RVP Geplaatst: 5 februari 2010 Auteur Geplaatst: 5 februari 2010 Wacht even ! Zie foto, hier zit de boel wel goed denk ik. Even testen of de thermostaat nu ook schakelt. Moet ik de koelkast nog uitbouwen om de sensor achterop vast te zetten ?
Moderator Matchless Geplaatst: 5 februari 2010 Moderator Geplaatst: 5 februari 2010 Zit daar een "vrieskistje" in? Of zie je de koelribben in de kast? 9 van de 10x zit daar de sensor aan vast. Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.
RVP Geplaatst: 5 februari 2010 Auteur Geplaatst: 5 februari 2010 De vriezer zit onderin met een extra deur waar 4 lades achter zitten. Op de foto zie je alleen het koelgedeelte. De "ribbels" zijn om glazen plankjes op te leggen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen