Moderator Matchless Geplaatst: 5 februari 2010 Moderator Geplaatst: 5 februari 2010 Citaat: De vriezer zit onderin met een extra deur waar 4 lades achter zitten. Kijk, dat is belangrijke informatie. Het gaat dus om een dubbeldeurs vriezer. En je hebt maar 1 thermostaat dus..de sensor zit in de vriezer. Boven de lades heb je daar een "lekbak" ? zat daar in het verleden veel ijs? Zoek daar dan maar eens naar de sensor. Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.
RVP Geplaatst: 6 februari 2010 Auteur Geplaatst: 6 februari 2010 Nee, het is een koel/vriezer. Koeling boven, vriezer onder. Volgens mij werkt het nu goed, maar dat kan ik pas na 1 a 2 dagen bevestigen.
RVP Geplaatst: 6 februari 2010 Auteur Geplaatst: 6 februari 2010 Eind goed al goed: zie de laatste foto. Capillair was iets te lang, dus deze opgerold (zonder knikken !!!!) Stekkers weer aangesloten en afdekplaatje er weer opgezet. Koelkast schakelt weer en de inhoud is weer lekker koud. Iedereen bedankt voor het meedenken, super !
RVP Geplaatst: 6 februari 2010 Auteur Geplaatst: 6 februari 2010 Ik weet het Sjaak,maar mijn keuken kwam in zijn totaal al op 15.000 euro, dus het geld was op.
Snurker Geplaatst: 6 februari 2010 Geplaatst: 6 februari 2010 Origineel bericht van: Sjaak(k) En de volgende keer een "echt" merk kopen hé, Whirlpool is de meest goedkope en slechte zooi die je maar kunt kopen Ik heb al meer als 15 jaar 2 Bauknecht(en) en daar is nog nooit een thermostaat van kapot geweest. Beste Sjaak .. Je hebt de degelijke Amerikaanse Wirlpool, maar de Europese Wirlpool komt gewoon uit de Bauknecht fabriek. Snurker ( Straks zijn meer behangers nodig om OLED schermen tegen de wand te plakken)
Snurker Geplaatst: 6 februari 2010 Geplaatst: 6 februari 2010 Okay Sjaak.. Hier een embleem van de fabriek in Italië Snurker PS die bovenste is de Kitchen Aid (zeker nooit van gehoord ?) ( Straks zijn meer behangers nodig om OLED schermen tegen de wand te plakken)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen