pirrewit Geplaatst: 3 februari 2010 Geplaatst: 3 februari 2010 ik heb de plugin "fontmagnifier" ingeladen maar ik slaag er niet in de font van de ondertitels te vergroten. Is er iemand die werkt met dit progje en precies weet hoe het werkt? mvg Dreambox 8000 Openpli 7.3 HDD 1,5 TB west. dig VU Ultimo Openpli 8.3 HDD 1.0 TB diseq astra 1 2 3 hotbird sirius thor
vGnp Geplaatst: 3 februari 2010 Geplaatst: 3 februari 2010 Voor zover ik weet doet die plugin toch geen ondertitels? vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
pirrewit Geplaatst: 3 februari 2010 Auteur Geplaatst: 3 februari 2010 ik zie een lijntje met aanpassen fontgrote "teletekst" dus dacht ik de ondertitels van pagina 888 misschien? maar als je niet test kun je de mogelijkheden niet uitvissen. De bedoeling is eigenlijk een progje te vinden om de ondertitels in de menu pagine 088 te bewerken. dus niet de teletekst onder de tekst knop. iemand een idee? mvg Dreambox 8000 Openpli 7.3 HDD 1,5 TB west. dig VU Ultimo Openpli 8.3 HDD 1.0 TB diseq astra 1 2 3 hotbird sirius thor
Gast zzzzzzz Geplaatst: 3 februari 2010 Geplaatst: 3 februari 2010 Origineel bericht van: pirrewit ik heb de plugin "fontmagnifier" ingeladen maar ik slaag er niet in de font van de ondertitels te vergroten. Is er iemand die werkt met dit progje en precies weet hoe het werkt? mvg Ik gebruik dat, maar na elke updat moet ik manueel een file aanpassen, want die getallen raken gereset. Hij zet er met die plugin ook het voorgrondskleur op wit, en dan verlies je de kleurmogelijkheid van de ondertitels, dus dat haal ik er ook weer uit. En als je parameters aangepast hebt met de plugin, moet je wel eventjes enigma2 herstarten. /etc/enigma2/skin_user.xml aanpassen
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen