compuinfo Geplaatst: 3 februari 2010 Geplaatst: 3 februari 2010 Heb de VU + en streaming via webinterface gaat prima.maar als ik de kanalen met dreamview wil binnehalen krijg ik geen zenders binnen. Er valt niet veel meer dan alleen IP in te stellen. iemand dit werkend ? Compuinfo VU+ twin duo,Pli Image, Windows 7
Tonskidutch Geplaatst: 3 februari 2010 Geplaatst: 3 februari 2010 het zal wel zo zijn dat ook enkele eigenschappen uitgelezen worden die verklappen dat het geen dreambox is tijdens de aanmelding aan het IP adres. ciao The Crying Cowboys Aaron Rux
freaky Geplaatst: 3 februari 2010 Geplaatst: 3 februari 2010 met dreamview (is voor E1) zal het niet lukken maar op de site van dream multimedia staat bij de pc software dreamstream E2 dit doet het zelfde als dreamview. Ik denk dat deze wel zal werken. Sinds ik een dreambox heb, heb ik geen tijd meer om tv te kijken.Dreambox: 8000, VU+ DUO2, VU+ SOLO Wavefrontier 8 LNB T90, SG2100, Qnap 219 pro+ , 2bay Asustore Nas
compuinfo Geplaatst: 3 februari 2010 Auteur Geplaatst: 3 februari 2010 super, werkt prima. zou het ook mogelijk zxijn een avi van de pc op tv af te spelen ? dus de andere kant op ? VU+ twin duo,Pli Image, Windows 7
freaky Geplaatst: 3 februari 2010 Geplaatst: 3 februari 2010 ja met vlc-plugin kan dat oa Sinds ik een dreambox heb, heb ik geen tijd meer om tv te kijken.Dreambox: 8000, VU+ DUO2, VU+ SOLO Wavefrontier 8 LNB T90, SG2100, Qnap 219 pro+ , 2bay Asustore Nas
Lithion Geplaatst: 3 februari 2010 Geplaatst: 3 februari 2010 Afhankelijk van de gebruikte codec van de avi speel je die gewoon af op de vu box, dus zonder vlc.
Gast Invertist Geplaatst: 4 februari 2010 Geplaatst: 4 februari 2010 Origineel bericht van: compuinfo super, werkt prima. Als ik op de screenshots af ga, is dat een heel fraai programma. Alleen krijg ik het niet fatsoenlijk aan de praat. Kan jij aangeven welke instellingen je gebruikt?
compuinfo Geplaatst: 4 februari 2010 Auteur Geplaatst: 4 februari 2010 Ik gebruik nu de webinterface vanaf de laptop. dus inloggen met ip nummer , vind dat bij de pli een heel overzichtelijk gebeuren. epg, opnemen, alles binnen beriek. dus de dreamview heb ik maar gelaten voor wat het is. Heb de VU gisteren aangesloten en alles werkt direct, streaming, opnemen, alleen stream vanaf pc naar vu+ heb ik nog niet geprobeerd. Compuinfo VU+ twin duo,Pli Image, Windows 7
Gast Invertist Geplaatst: 4 februari 2010 Geplaatst: 4 februari 2010 De WEB IF is idd netjes en overzichtelijk. Maar als ik de screenshots van Dreamview bekijk, doet die toch veel meer! Maar ja, je kunt niet alles hebben. En dat is nog een beta, dus wie weet wat er nog komt.
freaky Geplaatst: 5 februari 2010 Geplaatst: 5 februari 2010 dreamvieuw werkt ook alleen met enigma 1 boxen je moet dreamstream E2 hebben. Sinds ik een dreambox heb, heb ik geen tijd meer om tv te kijken.Dreambox: 8000, VU+ DUO2, VU+ SOLO Wavefrontier 8 LNB T90, SG2100, Qnap 219 pro+ , 2bay Asustore Nas
Gast Invertist Geplaatst: 5 februari 2010 Geplaatst: 5 februari 2010 Origineel bericht van: freaky dreamvieuw werkt ook alleen met enigma 1 boxen je moet dreamstream E2 hebben. Ja, ik vergis me even in de naam, maar daar hebben we het ook over.
Gast Invertist Geplaatst: 5 februari 2010 Geplaatst: 5 februari 2010 Trouwens: dreamboxmanager is ook een leuk alternatief. En die doet het wel.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen