Obi Wan Geplaatst: 8 februari 2010 Auteur Geplaatst: 8 februari 2010 DM8000 is enigma2 en draait op mipsel. Je moet dus de mipsel versie gebruiken. Ik zou je aanraden gewoon te updaten via je image. Dit voorkomt problemen en is het makkelijkst voor jezelf Xtrend ET9000 - OpenPLi 4.0Ontvangst: 7,13,19,23,28,42E
Powerbooky Geplaatst: 8 februari 2010 Geplaatst: 8 februari 2010 Origineel bericht van: satlover01rob lost dit de freezes op bij tvvlaanderen? (om de zoveel uur). link? Dat probleem sleept al langer en ligt ergens in de buurt van de multiplex van TV Vlaanderen. Professionele ontvangers hebben dezelfde soort problemen. Geen idee wanneer de collega's in Vlaanderen dat nu eindelijk eens oplossen. Zal mogelijk wel weer met geld te maken hebben.
Gast VolvoS60 Geplaatst: 8 februari 2010 Geplaatst: 8 februari 2010 Origineel bericht van: Obi Wan DM8000 is enigma2 en draait op mipsel. Je moet dus de mipsel versie gebruiken. Ik zou je aanraden gewoon te updaten via je image. Dit voorkomt problemen en is het makkelijkst voor jezelf Nou dat is het probleem, hij doet het nammelijk niet met update online. Kan niets vinden
tipje Geplaatst: 8 februari 2010 Geplaatst: 8 februari 2010 Ik heb de oude versie verwijderd, toen heb ik de nieuwe cccam 2.1.4 in mijn dreambox 500 in de map var/bin geplaatst (niet uitpakken) toen reboot gedaan en toen stond hij in de lijst. Als hij er dan nog niet staat, dan proberen via addons en dan plaatsen dan gaat het wel lukken.
boekkie Geplaatst: 8 februari 2010 Geplaatst: 8 februari 2010 DM8000 is enigma2,ga naar menu dan applicaties,kies dan rood=(verwijderen)softcam CCcam. Dan groen=(downloaden) softcams dan CCcam 2.1.4,dan moet het wel lukken! groetjes boekkie Dreambox Sinds 01-07-2024 en schotels en dreamboxen alles verwijderd. Nu alleen nog NL-Ziet werkt goed
locutus Geplaatst: 9 februari 2010 Geplaatst: 9 februari 2010 Origineel bericht van: boekkie DM8000 is enigma2,ga naar menu dan applicaties,kies dan rood=(verwijderen)softcam CCcam. Dan groen=(downloaden) softcams dan CCcam 2.1.4,dan moet het wel lukken! Werkt dit op Newnigma? Ik slaag er alleszins niet in! Krijg niets in de "verwijder" lijst DM920UHD Yupsikidee, t'is weer zwart op tevee.
Cobus R Geplaatst: 9 februari 2010 Geplaatst: 9 februari 2010 Blauwe knop dan newnigma en dan kun je daar ergens voor emu menu kiezen. De Groeten Van Cobus R Vu+ Uno 4K DVB C (FBC) / MaXytec Multibox (Fallback) Ziggo kabel (FTA)
Amused Geplaatst: 7 maart 2010 Geplaatst: 7 maart 2010 Hallo. Gedurende lange tijd een tevreden gebruiker van Milo image. Nu sinds een paar dagen de OpenPLI op de DB7025+ gezet. Veel waardering en bewondering voor de imagebouwers. Met de OpenPLI is het nog niet gelukt om CCcam aan de praat te krijgen. Afgelopen dagen veel doorgespit en opgezocht hier. resulterend in het plaatsen van een CCcam.tar.gz file(2.1.4) met FTP op /tmp en vervolgens met telnet (vanuit XP) uitgepakt. ( tar -xvvzf etc etc zoals elders beschreven) maar ook dan ( na hertart 7025+) geen resultaat. In het Softcam Setup menu staat nog altijd : geen softcam. Nu krijg ik al lezend hier, de indruk dat met een software update, vanuit het menu achter blauwe knop, de (laatste ?) Cccam aangebracht wordt. Bij een sofware update krijg ik wel de melding dat er 20 wijzigingen zijn geinstalleerd. Echter nog geen softcam. Wat doe ik verkeerd of zie ik over het hoofd? b.v.d. vr. gr. Rob VU+Ultimate4K OpenPLI 8.1 (DVB-S2 en DVB-C tuners) Channelmaster 100 met Smart Titanium Quattro LNB. & Visosat Bigsat met 3x Alps BSTE9-101B. GSO Spaun Switch.
Happy2000 Geplaatst: 7 maart 2010 Geplaatst: 7 maart 2010 Menu > Applicaties > groene knop indrukken > softcams en daar cccam kiezen. VU+ Ultimo 4K - DVB-C FBC - DVB-S FBC Tuners - VTI Image. Dreambox 8000HD PVR - 2x DVB-C 2x DVB-S Tuners - OpenATV, Image.Multi Focus Dish E85, 28,2E - 23,5E - 19,2E - 13E - 9E
Amused Geplaatst: 7 maart 2010 Geplaatst: 7 maart 2010 Dat was het ! super, het werkt. bedankt. VU+Ultimate4K OpenPLI 8.1 (DVB-S2 en DVB-C tuners) Channelmaster 100 met Smart Titanium Quattro LNB. & Visosat Bigsat met 3x Alps BSTE9-101B. GSO Spaun Switch.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen