Psychosammie Geplaatst: 11 februari 2010 Auteur Geplaatst: 11 februari 2010 Ach toe nou, dat was ironisch bedoeld. De gemiddelde koter heeft sinds Bart Boos wel meer op TV gezien dan alleen een vent met een leuk liedje en een rol pepermunt in z'n broekzak. Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
TangoBravo Geplaatst: 11 februari 2010 Geplaatst: 11 februari 2010 Origineel bericht van: Psychosammie Ach toe nou, dat was ironisch bedoeld. De gemiddelde koter heeft sinds Bart Boos wel meer op TV gezien dan alleen een vent met een leuk liedje en een rol pepermunt in z'n broekzak. Helemaal eens, en tsja smaken verschillen nou eenmaal. Ik eet geen pepermunt T B
p-p-s Geplaatst: 12 februari 2010 Geplaatst: 12 februari 2010 vanmorgen op radio 538 uitgeroepen als DE carnavalshit 2010 greetz chris
JosFop4Sat Geplaatst: 12 februari 2010 Geplaatst: 12 februari 2010 bron : bndestem.nl Identiteit Joss van Oss is bekend donderdag 11 februari 2010 | 14:02 | Laatst bijgewerkt op: vrijdag 12 februari 2010 | 09:57 Woensdagavond bekende Sjaak-Pieter van Es voor de camera van Shownieuws dat hij achter de act van Jos van Oss zit. Met de onthulling wil Van Es laten zien dat zijn nummer echt maar een grap is en geen commerciele stunt van Bavaria. "Er komt zoveel op me af de laatste tijd. Mensen bellen me anoniem en bellen naar mijn ouders, het is echt een gekkenhuis. Ik ben gewoon Sjaak-Pieter en doe wat ik leuk vind om te doen." Zijn single 'Zachte G en een harde L' knalt is een ware kraker en stormt de hitlijsten binnen. Van Es komt uit het Brabantse Lith, maar woont inmiddels al jaren in Amsterdam. Wel bedenkelijk dat hij oorspronkelijk uit het Brabantse "Lith" komt. You can never solve a problem on the level on which it was createdGroeten, JosVU+DUO2-2-S2; 1xT/C; OpenATV 5.1; Logitech 700;Maximum E85 HB,A1,A2,A3
satcat Geplaatst: 12 februari 2010 Geplaatst: 12 februari 2010 Origineel bericht van: p-p-s vanmorgen op radio 538 uitgeroepen als DE carnavalshit 2010 Waar bemoeien ze zich mee? Sinds wanneer gaan zij bepalen wat DE hit is op een feestje waar zij helemaal niks mee van doen hebben? Dit nummer valt voor mij in de categorie "how low can you go".
RVP Geplaatst: 12 februari 2010 Geplaatst: 12 februari 2010 Origineel bericht van: satcat Waar bemoeien ze zich mee? Doen ze ook niet, het gaat via stemmen van de luisteraars.
Gast aart44 Geplaatst: 14 februari 2010 Geplaatst: 14 februari 2010 En hier de tegenhanger, een Gooise R en dubbel D.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen