Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hi,

1.een te dure TVV kaart.

ik heb een te dure tweede seca 3 kaart gekocht voor TVV.

de dealer heeft mij gewoon het pakketje meegegeven,zonder het invullen van het contract.het zat zelfs nog in het plastic.

omdat de eerste tweede kaart verloren was gegaan,heb ik gebeld naar TVV om dit in orde te brengen en gingen ze zo doen.Na 3 weken,zie ik bij mijn TVV nog altijd de oude verloren 2de kaart staan.ik heb bij het openen van die smartcard enkel het smartcard nummer ge 'sms't naar het nummer die in de documenten staat.

De kaart staat nu op datum 01 06 2010, zowel bij managemant als bij tv vlaanderen.Vroeger had je maar max 1 maand pre aktief signaal,en nu heb je er voor een half jaar.

Ik laat het nu zo,ik heb alles+ het toppakket,en zodra het beeld uitvalt zal ik een abo invullen en opzenden.

eens benieuwd of ze de datum bijhouden van de eerste aktivatieaanvraag. :D

--

2.

etalage kanaal zinloos.

Als je mijn mening vraagt,is het etalagekanaal zinloos,vooral omdat het stopt met uitzenden om 19h00.Op de prime time waar de meeste mensen tv zitten te kijken,zie je er niks.Wat voor zin heeft het een kanaal te laten uitzenden tot 19h00,want bepaalden zijn nog aan het werk,anderen nog bezig met het huishouden enz.Hopelijk doen ze met de reorganistie naar mpeg 4 een andere stategie,en zenden ze wel een etalage kanaal in de prime time uit.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Geplaatst:
Origineel bericht van: sattv4iedereen
De kaart staat nu op datum 01 06 2010, zowel bij managemant als bij tv vlaanderen.Vroeger had je maar max 1 maand pre aktief signaal,en nu heb je er voor een half jaar.
Ik laat het nu zo,ik heb alles+ het toppakket,en zodra het beeld uitvalt zal ik een abo invullen en opzenden.

Dan is het eigenlijk goedkoper om iedere 6 maand een nieuwe smartcard te kopen dan om een abonnement af te sluiten smile

Ben benieuwd of jouw kaart in de pre-activatie het 6 maand gaat uithouden, ik gok eerder op drie weken.

Hou ons op de hoogte.
Geplaatst:

ik zou de kaart in een cam steken, die geen update ondersteunt.....een oude ASTON cam of zo.

Kan je in ieder geval een half jaar kijken !!

HUMAX iCord is vervangen door de VU+  4k SOLO,

• 2 weken later...
Geplaatst:
Origineel bericht van: redneck eyeball
Origineel bericht van: sattv4iedereen

Dan is het eigenlijk goedkoper om iedere 6 maand een nieuwe smartcard te kopen dan om een abonnement af te sluiten smile

Ben benieuwd of jouw kaart in de pre-activatie het 6 maand gaat uithouden, ik gok eerder op drie weken.

Hou ons op de hoogte.

het was een week of 3.op 19/02/2010 is ze uitgevallen.Men kan dus niet veel op de datum voortgaan.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen