Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb recent een OSLink aangeschaft, echter de verbinding met mijn receiver PHI DXS 7073 (firmware 7072/19a) verloopt niet soepel met Oslink 3.00. Ik heb allerlei instellingen uitgeprobeerd en gezocht op internet maar nergens een oplossing gevonden om de firmware uit te lezen, - en weer terug te zetten -, ik wil namelijk een backup maken van de originele software alvorens er een beetje mee te rommelen. In dit forum heb ik kunnen lezen dat het met een notebook niet soepel verloopt maar met de nieuwe versie van oslink 3.00 is er een notebook driver aanwezig; bij het uitlezen van de signature krijg ik de melding dat ik een thomsen ... heb; bij het uitlezen van de firmware, skipped die alle clusters en wordt er geen bestand weg geschreven. Het is niet mogelijk om in de toshiba bios de parellelport op ecp en epp te zetten Is het mogelijk om via een compoort een verbinding te maken. mijn tweede pc/ desktop komt uit het stenentijdperk - lijkt me geen optie. is er ook nog andere software geschreven om een verbinding te maken met de receiver. veel vragen maar ik hoop een reactie te krijgen.

mijn excuses voor de vlotte - verwarrende - schrijfstijl

ciao lupini

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen