Ga naar inhoud


Rebox 9000 nieuwe software V89


Gast toppiedus

Aanbevolen berichten

Die service fout komt zo regelmatig dat je het er maar niet meer over hebt.

Jij hebt het over DivX, ik was was op zoek naar software om de *.ts bestanden van de HD opnames goed af te spelen op de puter. (normale opnames zijn geen probleem)

Na veel uitproberen blijkt voor mij het enige programma dat goed werkt Media Player Classic te zijn, mogelijk met de bijbehorende codecs die ik voor de zekerheid installeerde.

http://www.free-codecs.com/download/Media_Player_Classic.htm

 

Ik had met de Kerst "Das Träumschiff" opgenomen in HD en de "ä" gaf de nodige problemen met kopieren en het afspelen op laptop idem...

Met Media Player Classic speelt dat zonder schokken af.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 247
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Sorry was geen Traumschiff, het waren andere namen met Umlaut zoals: GLUck - FlUsterer - HOllenfahrten - DrOle de NoEl

 

Al die hoofdletters zijn umlaut- of accent circonflexe karakters en worden niet goed weer gegeven op de schijf.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeer het bestand eens op te halen via ftp in plaats van samba (via de verkenner dus). Dit probleem heb ik op m'n NAS ook en heeft er mee te maken dat je samba gebruikt op een linux doos.

Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10

VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665
Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700

Ziggo start CI+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eerlijk is eerlijk, zo slecht is de Rebox nou ook weer niet.

 

Er zitten een paar vervelende bugs in, o.a. in de epg/planner dat naam steeds veranderd,en de bug in de voortgangsbalk,

 

En o.a. het versneld voor en achteruit spelen, gaat niet goed.

Als ze dat zouden oplossen, zou het een superbox zijn voor de gewone tv kijker, die tv wil kijken, en wil opnemen, zonder veel poespas.

 

Ik had laatst een HD pvr gekocht [ik zal geen naam noemen] van 649 euro, plus een module van 59 euro, maar die HD pvr stond met module en al, al na drie weken op zolder. Bij die HD pvr is de Rebox 9000 een geschenk uit de hemel.

 

 

 

 

UPC Horizon + Samsung EU55D8000

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou speciaal omdat ik dan op 100 berichtjes zit sluit ik mij aan bij David1980, ook ik ben een stuk beter af dan met dat andere merk smile

Dreambox 920UHD FBC kabel tuner en 2 interne Sat tuners.

SSD 500GB

Triax 110cm met een Homemade C/KU band LNBF draaibaar tussen 80,0 oost en 67,0 west.

Triax 78cm vast met CDS Triple lnb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: David1980
Er zitten een paar vervelende bugs in, o.a. in de epg/planner dat naam steeds veranderd,...,

Dit vond ik ook vervelend want je moest steeds zoeken welke nu de juiste opname was want aan de naam kon je het niet zien.
Ik heb het nu opgelost door geen voorlooptijd meer in te vullen zodat de opname exact op het moment begint zoals in de MHW-EPG is opgegeven.
Tot nu toe begon de opname al 5 minuten eerder, dit om te voorkomen dat ik het begin van een opname eventueel zou missen.
Het is wel van belang dat de tijd van de RE-9000 exact gelijk is aan die van b.v. de Teletext.
Sinds dat ik op deze wijze de opnames via de EPG programmeer staat de naam van de opname in de afspeellijst correct weergegeven.
Alleen kan het nu gebeuren dat het programma iets vroeger begint en ja, dan mis je misschien het begin. Maar dat neem ik op de koop toe want ik vind de weergave van een correcte naam belangrijker.

MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: victoire
......ik was was op zoek naar software om de *.ts bestanden van de HD opnames goed af te spelen op de puter. (normale opnames zijn geen probleem)
Na veel uitproberen blijkt voor mij het enige programma dat goed werkt Media Player Classic te zijn, mogelijk met de bijbehorende codecs die ik voor de zekerheid installeerde.
http://www.free-codecs.com/download/Media_Player_Classic.htm


Ook ik had problemen met het afspelen van de TS bestanden via de computer. Via dit forum kreeg ik de tip het programma Gom Player' (http://www.gomlab.com/eng/GMP_download.html) te gebruiken. Deze freeware werkt goed.

Rebox 8000, BlackArmor WS 110 extern 1 TB, eSata, Sony KDL 32W5500, Windows 7 Professional 64 bit

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Wolkje
Ook ik had problemen met het afspelen van de TS bestanden via de computer. Via dit forum kreeg ik de tip het programma Gom Player' (http://www.gomlab.com/eng/GMP_download.html) te gebruiken. Deze freeware werkt goed.


GOM player speelt bij mij de HD bestanden schokkerig af.
Media Player Classic heeft dit probleem niet.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: radio man
De nieuwe Octagon 1008/1018 software heeft een plugin om HDD temperatuur weer te geven.
Deze zal dus binnen afzienbare tijd ook wel voor de Reboxen beschikbaar komen.
Best wel handig, al zal de hete zomer nog wel even op zich laten wachten... eek


Dat lijkt me een nuttige optie, laat maar komen die update.

VU+ Ultimo 4K PLI 9.x dual DVB-S2 FBC tuner met 750Gb WD Blue, VU+ Zero 4K PLI 9.x  Visiosat G4 Quadro met 3 Alps quad en 1 Inverto Ultra Black quad, LG G1 Oled Evo 77 inch, Sony Bravia KDL 65-XD7505, , Nvidia Shield TV Pro mediaplayer, Denon AVR-X3500 audioreceiver. Zone 1: 2X Kef IQ90, 2x Kef IQ10, Kef IQ60c, BK XXLS 400 subwoofer. Zone 2: 2X Tangent EVO4. Fritzbox 7590. Synology DS418, Raspberry Pi 3B

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Wolkje
Heb tot nu toe verschillende problemen met mijn Rebox 8000.

3) Als de box de eerste keer wordt opgestart op een dag, heeft ie moeite de canal digitaal kaart uit te lezen. Vaak eerst de melding 'gecodeerde zender', na een minuutje heb ik toch gewoon beeld. Heb het idee dat als het huis nog koud is, dat ie dat altijd doet en bij een warme omgevingstemperatuur minder vaak.


Tijdje terug onder meer bovenstaand probleem /storing gemeld. Sinds begin deze week is het probleem verdwenen. Ik weet nu ook hoe dat komt!
Heel stom: heb de single LNB vervangen door een DUO LNB. Vanaf dat moment heb ik altijd meteen goed beeld. Wat blijkt, de single LNB was in de loop van de jaren vervuild geraakt met 'mosaanslag'. Dit is natuurlijk niet goed voor het te ontvangen signaal. Tja, daar had ik even niet aan gedacht. Je bent zo bezig met de reciever zelf dat je snel denk dat alle storingen daar mee te maken hebben. In dit geval dus niet terecht.

Rebox 8000, BlackArmor WS 110 extern 1 TB, eSata, Sony KDL 32W5500, Windows 7 Professional 64 bit

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: David1980
Eerlijk is eerlijk, zo slecht is de Rebox nou ook weer niet.

Er zitten een paar vervelende bugs in, o.a. in de epg/planner dat naam steeds veranderd,en de bug in de voortgangsbalk,

En o.a. het versneld voor en achteruit spelen, gaat niet goed.
Als ze dat zouden oplossen, zou het een superbox zijn voor de gewone tv kijker, die tv wil kijken, en wil opnemen, zonder veel poespas.

Ik had laatst een HD pvr gekocht [ik zal geen naam noemen] van 649 euro, plus een module van 59 euro, maar die HD pvr stond met module en al, al na drie weken op zolder. Bij die HD pvr is de Rebox 9000 een geschenk uit de hemel.


Ooggetuigeverslag: Het is weer zover,...kijkend naar Ned2 start een opname van een andere zender via epg en de Rotbox crasht. Het komt wel goed he...in 2020?!
En de boel wordt opnieuw opgestart en crasht opnieuw.

"Eerlijk is eerlijk, zo slecht is de Rebox nou ook weer niet."

Je moet toch wel veel fantasie hebben om zoiets te zeggen over deze Rotbox!

Als klap op de vuurpijl heeft de Rotbox het nu helemaal begeven, start helemaal niet weer op.
DE ROTBOX IS DOOD!

En nu is de Rotbox weer uit de dood opgestaan, het blijkt dat een thermische zekering de oorzaak was.

't Zal mij benieuwen wat er nu weer gaat gebeuren.

Wordt vervolgd.


Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...