Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Origineel bericht van: digten
Kun jij deze bug doorgeven? Of moet ik zelf een trac account aanvragen?

Trac account mag je altijd aan vragen ... kan je ook meteen mee denken over de recording management zaken :-)

Geplaatst:

Met CD als provider kan ik dus Tvheadend alleen als een test naast de/een werkende vdr+xbmc houden ivm. met niet kunnen krijgen van de EMM updates.

Hmmm, eigenlijk wel jammer... een goede/betere vervanger voor vdr is nl. nooit weg zeker als er in een andere leuke/betere functies zitten.

Geplaatst:

Als je de beschikking hebt over een CD kaart, een cardserver en je vindt het niet erg om code aan te passen dan kan je natuurlijk proberen of je de EMM's voor CD werkend kunt krijgen.

De code die hiervoor zorgt bevindt zich in cwc.c (als je zoekt op conax dan vindt je de functie)

Geplaatst:

Tuurlijk heb ik een CD kaart en een eigen cardserver (Newcs). Ook de code aanpassen zou ik geen problemen mee hebben, alleen begrijpt C mij niet of was het nou andersom wink

Geplaatst:

vanavond de volgende zenders opgenomen:

• Nederland 1
  • Nederland 2
  • Nederland 3
  • RTL4
  • RTL 5
  • RTL 7
  • SBS6
  • Veronica
  • Net 5
(9 zenders over 3 transponders dus)

tegelijkertijd alle programma's individueel opgenomen. Elk met 5 minuten extra voor de start en 10 minuten extra aan het einde per programma. Soms liepen er wel 15 opnamens tegelijkertijd.

Ga morgen kijken of de opnamens geen problemen bevatten.

Zag wel zo nu en dan (3 keer in 2 uur tijd) wel "Corrupted PES header" error voorbij komen, maar dat was altijd op RTL5.

Mijn CPU stond volgens top hard te werken, geheugen gebruik was heel erg laag vond ik. (AMD X2 3800+ 2Gb)

Geplaatst:

ben benieuwd smile ga je proberen wat systeemeisen vast te stellen?

ik heb nog wel een vraag over HD-zenders, ik krijg nog steeds geen vloeiend beeld en dropped frames. Als ik het opneem en later afspeel wel minder maar nog steeds iets.. Live is het het ergst.

Ik heb een bestand geupload: http://www.megaupload.com/?d=ZPNFOEI9

Ik krijg het ook niet afgespeeld op windows, doe ik iets verkeerds? alleen XBMC speelt hem af.. maar goed iemand die eens kan kijken of hij dat bestand succesvol afspeelt met goede Deinterlacing? Jammer dat ze HD zenders in 1080i uitzenden en niet 720p!

Hardware: E8400 - 2GB RAM - 1,5TB - Technotrend DVB-C Budget C-1501 - Smargoreader+

Software: Ubuntu 9.11 - NewCS - Tvheadend - XBMC

Geplaatst:

VLC heeft er hier ook geen problemen mee! Misschien een codec niet geinstalleerd die je nodig heb? Kijk en/of zoek eens naar klcodec misschien heb je dan meer beeld wink

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen