elektroboy Geplaatst: 5 februari 2010 Geplaatst: 5 februari 2010 Ier juist een dell gekregen start op maar nadien vraagt hij naar f1 ook f2 werkt dus niet toestel herkend geen enkele klavier ? kl4 is usb geen ps2 aanwezig meerdere klavieren getest , alsook overgang van usb naar ps2 geen succes goe kan ik in de bios geraken ook bios reset gedaan geen
Sjattuh Geplaatst: 5 februari 2010 Geplaatst: 5 februari 2010 Klavier is toetsenbord?? Heb je andere USB poorten geprobeerd? Als het een beetje moderne is zullen er voor en achter wel poorten zitten, kans is groot dat voorste niet zijn aangesloten. Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
elektroboy Geplaatst: 5 februari 2010 Auteur Geplaatst: 5 februari 2010 idd klavier is toetsenbord Ja ik heb alle poorten geprobeert geen
Hellum Geplaatst: 5 februari 2010 Geplaatst: 5 februari 2010 mischien even iets loshalen? bij compaq kon je bijvoorbeeld de hdd even loskoppelen dan door de foutmelding in de bios komen. of even op alle toetsen rammen tot een keyboard error. met een error kun je er vaak wel in komen MVG. Gerard If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience. -George Bernard Shaw
vGnp Geplaatst: 5 februari 2010 Geplaatst: 5 februari 2010 Wat voor type? vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
elektroboy Geplaatst: 6 februari 2010 Auteur Geplaatst: 6 februari 2010 in opstart scherm lees ik dxp051 serie geen
Sjattuh Geplaatst: 6 februari 2010 Geplaatst: 6 februari 2010 Kun je de excacte melding geven waar hij om F1 vraagt? Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
vGnp Geplaatst: 6 februari 2010 Geplaatst: 6 februari 2010 Origineel bericht van: elektroboy in opstart scherm lees ik dxp051 serie Is dat dan een XPS400 of een Dimension 9150? Hier staan de manuals. Kun je eens vertellen of de powerlights allemaal groen zijn, en of er beepcodes hoorbaar zijn? vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
elektroboy Geplaatst: 6 februari 2010 Auteur Geplaatst: 6 februari 2010 Eerst komt erop keyboard error dan komt erop om verder te gaan druk F1 en voor setup F2 geen
elektroboy Geplaatst: 6 februari 2010 Auteur Geplaatst: 6 februari 2010 dus voorraab branden na de twee beep's 123 kan het zijn omdat er geen sata hdd in zit enkel een ide ??? geen
Puch Geplaatst: 6 februari 2010 Geplaatst: 6 februari 2010 Origineel bericht van: elektroboy kan het zijn omdat er geen sata hdd in zit enkel een ide ??? Dan nog, heeft dit niets te maken met het toetsenbord. Een toetsenbord is standaard ondersteunt door de bios. Ik denk dat je het in de hardware moet gaan zoeken. Iets los of stuk op het mobo. Doe hem eens open en kijk of er niets los zit of als je op het mobo geen verbrande plaatsen vind. iMac 27" macOS SierraiPhone 5s iOS 10
elektroboy Geplaatst: 6 februari 2010 Auteur Geplaatst: 6 februari 2010 Bon ben al een stap verder er zat geen floppy in ik heb er een ingestoken en hem gaat al verder heb een hiren op stick staan en hij boot al van de stick helaas keyboard werkt nog niet en na de twee bieps meld hij vooraan geen fout meer alle 4 leds uit zie dan op scherm de hiren boot maar kan ook niet verder aangezien de keyboard niet werkt meerdere keyboard geprobeert geen
vGnp Geplaatst: 6 februari 2010 Geplaatst: 6 februari 2010 Origineel bericht van: elektroboy alle 4 leds uit Klinkt als een voedingsspanning probleem. vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen