Ga naar inhoud


[IDL7000/Lemon070] probleem harde schijf


hanskedrie

Aanbevolen berichten

Een tijdje geleden heb ik een probleem met mijn harde schijf in de inverto IDL7000 gehad.

Tijdens een opname begon hij een tikkend geluid te maken. Ik heb toen het probleem kunnen oplossen door de inverto te resetten en de harde schijf te formateren.

 

Echter heb ik vandaag weer hetzelfde probleem. Momenteel is het me nog niet gelukt om mijn harde schijf opnieuw te formateren omdat hij elke keer aan geeft dat er geen opslag medium is geselecteerd (de harde schijf doet het niet denk ik). Dit zal hopelijk na een paar keer resetten wel weer lukken. Mijn vraag is nu echter of ik me zorgen moet maken en binnenkort kan verwachten dat de harde schijf het definief zal begeven of is er misschien een andere oplossing voor dit probleem?

 

De inverto is nog geen twee jaar oud, dus als de harde schijf het nu al zou begeven is toch wel redelijk snel (ook al draait hij natuurlijk wel heel veel).

 

Alvast bedankt voor jullie hulp.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Je hebt toch garantie op het apparaat? De harde schijf maakt net zoals bijvoorbeeld een voeding deel uit van dit apparaat.

Receiver: VU+ Solo 4K

Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...