Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

• Reacties 52
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:
Origineel bericht van: Elwin
Is het nu zo dat op alle zenders een EIT-EPG zit? Op RTL4, één en BVN heb ik het gecheckt. smile

inderdaad tot en met 17-02 nu (net gekeken....)
met wat gaten ook ned 1 ned 2 ned3 en film
een WOW mag dan wel even voor CanalDIGITAAL

ciao

Traces Of You

Anoushka Shankar, Norah Jones

Geplaatst:
Origineel bericht van: Elwin
Ja, super bezig CanalDigitaal! Ben nu heel blij dat ik toendertijd niet gekapt ben bij CDS en naar de kabel ben gegaan! smile

hoezo kabel >>>> sick
ciao

Traces Of You

Anoushka Shankar, Norah Jones

Geplaatst:

Omdat er een tijd lang elke keer nieuwe zenders bij kwamen bij de kabel, terwijl er bij de satelliet niks gebeurde, daar gingen alleen maar leuke zenders weg (Cartoon, Boomerang, MTV Hits).

Nu zijn ze prima op de goede weg! smile

Geplaatst:

Ook op RTL7 nu. Heb de mediahighway uitgezet. Volgens mij is die niet meer nodig.

Astra 1 zit bij mij op  31,5°E,  28.2°E, 19.2°E
Astra 2 zit bij mij op 19.2°E, 28.2°E
Astra 3 zit bij mij op 23.3°E,23.5°E

Geplaatst:

Eh, op RTL4HD en Nederland HD heb ik nu ook eenlijst van hier tot Tokio. DM800 weet niet wat hem overkomt. Is er soms iemand ontvoerd bij Canal Digitaal dat ze zo met de tijd in eens meegaan??????? ;-)

Geplaatst:

Voor alle duidelijkheid, deze EPG info hebben jullie niet van een of andere plugin op jullie droomdoos? Ik vraag jullie dit aangezien ik een uurtje geleden eens geprobeerd heb om EPG info te krijgen op de TVV transponder (met o.a. Canvas, VT4 enz.) zonder veel succes.

- VU+ Duo met OpenPli, TVV Basic+ abo --> Basic Light

- Triax 78 met multiblock 13-19,1-23-28,2

- Panasonic TX-P46G10 full HD.

Geplaatst:
Origineel bericht van: joker55
Citaat:
harde kritiek op cd is niet toegestaan

Linkje: http://www.satellietforum.com/showthread.php?p=63847#post63847

Hey dat is dat forum waar ik me als 1e had aangemeld (als DVB newbee via CDS site), maar wat ik nu zelden gebruik omdat er zo goed als niks te vinden is over Dreambox (ze hebben wel VU+ Duo ontdekt crazy).

Oh betreft dat je link text krijgt "geen reclame". je kan zo de link achterhalen door te reageren met citaat, dan zie je volledige link, die copieer je en de reactie/citaat onderbreek je.

Ik heb ook effe gestemd op EIT EPG. net op tijd want satelliet forum geeft nu aan:
The server is too busy at the moment. Please try again later.
Geplaatst:

Op Ned2 was de lijst vanavond bij mij beschikbaar. Dat gaat de goede kant op. Begin zowaar weer geloof in Canal Digitaal te krijgen.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen