Elwin Geplaatst: 9 februari 2010 Geplaatst: 9 februari 2010 Is het nu zo dat op alle zenders een EIT-EPG zit? Op RTL4, één en BVN heb ik het gecheckt.
Tonskidutch Geplaatst: 9 februari 2010 Geplaatst: 9 februari 2010 Origineel bericht van: Elwin Is het nu zo dat op alle zenders een EIT-EPG zit? Op RTL4, één en BVN heb ik het gecheckt. inderdaad tot en met 17-02 nu (net gekeken....) met wat gaten ook ned 1 ned 2 ned3 en film een WOW mag dan wel even voor CanalDIGITAAL ciao Traces Of You Anoushka Shankar, Norah Jones
Elwin Geplaatst: 9 februari 2010 Geplaatst: 9 februari 2010 Ja, super bezig CanalDigitaal! Ben nu heel blij dat ik toendertijd niet gekapt ben bij CDS en naar de kabel ben gegaan!
Tonskidutch Geplaatst: 9 februari 2010 Geplaatst: 9 februari 2010 uhm moest wel even MHW-EPG uitzetten in de receiver. ciaoWOW Traces Of You Anoushka Shankar, Norah Jones
Tonskidutch Geplaatst: 9 februari 2010 Geplaatst: 9 februari 2010 Origineel bericht van: Elwin Ja, super bezig CanalDigitaal! Ben nu heel blij dat ik toendertijd niet gekapt ben bij CDS en naar de kabel ben gegaan! hoezo kabel >>>> ciao Traces Of You Anoushka Shankar, Norah Jones
Elwin Geplaatst: 9 februari 2010 Geplaatst: 9 februari 2010 Omdat er een tijd lang elke keer nieuwe zenders bij kwamen bij de kabel, terwijl er bij de satelliet niks gebeurde, daar gingen alleen maar leuke zenders weg (Cartoon, Boomerang, MTV Hits). Nu zijn ze prima op de goede weg!
Tonskidutch Geplaatst: 9 februari 2010 Geplaatst: 9 februari 2010 vreemd maar het wordt nog leuker nog meer data / dagen Traces Of You Anoushka Shankar, Norah Jones
Tonskidutch Geplaatst: 9 februari 2010 Geplaatst: 9 februari 2010 en ook ned1 Traces Of You Anoushka Shankar, Norah Jones
Tonskidutch Geplaatst: 9 februari 2010 Geplaatst: 9 februari 2010 en nu (natuurlijk) ook op TVVlaanderen ciao Traces Of You Anoushka Shankar, Norah Jones
vincent1971 Geplaatst: 9 februari 2010 Geplaatst: 9 februari 2010 Ook op RTL7 nu. Heb de mediahighway uitgezet. Volgens mij is die niet meer nodig. Astra 1 zit bij mij op 31,5°E, 28.2°E, 19.2°EAstra 2 zit bij mij op 19.2°E, 28.2°EAstra 3 zit bij mij op 23.3°E,23.5°E
rai Geplaatst: 9 februari 2010 Geplaatst: 9 februari 2010 Eh, op RTL4HD en Nederland HD heb ik nu ook eenlijst van hier tot Tokio. DM800 weet niet wat hem overkomt. Is er soms iemand ontvoerd bij Canal Digitaal dat ze zo met de tijd in eens meegaan??????? ;-)
Brambo's Geplaatst: 9 februari 2010 Geplaatst: 9 februari 2010 Voor alle duidelijkheid, deze EPG info hebben jullie niet van een of andere plugin op jullie droomdoos? Ik vraag jullie dit aangezien ik een uurtje geleden eens geprobeerd heb om EPG info te krijgen op de TVV transponder (met o.a. Canvas, VT4 enz.) zonder veel succes. - VU+ Duo met OpenPli, TVV Basic+ abo --> Basic Light - Triax 78 met multiblock 13-19,1-23-28,2 - Panasonic TX-P46G10 full HD.
Gast Jeroensky Geplaatst: 9 februari 2010 Geplaatst: 9 februari 2010 Origineel bericht van: joker55 Citaat: harde kritiek op cd is niet toegestaan Linkje: http://www.satellietforum.com/showthread.php?p=63847#post63847 Hey dat is dat forum waar ik me als 1e had aangemeld (als DVB newbee via CDS site), maar wat ik nu zelden gebruik omdat er zo goed als niks te vinden is over Dreambox (ze hebben wel VU+ Duo ontdekt ). Oh betreft dat je link text krijgt "geen reclame". je kan zo de link achterhalen door te reageren met citaat, dan zie je volledige link, die copieer je en de reactie/citaat onderbreek je. Ik heb ook effe gestemd op EIT EPG. net op tijd want satelliet forum geeft nu aan:The server is too busy at the moment. Please try again later.
Jassy Geplaatst: 9 februari 2010 Geplaatst: 9 februari 2010 Ik heb gewoon 7 dagen EIT EPG op mijn dbox2. Geen plugins. Wat een weelde!
Gast Bigbro Geplaatst: 9 februari 2010 Geplaatst: 9 februari 2010 Op Ned2 was de lijst vanavond bij mij beschikbaar. Dat gaat de goede kant op. Begin zowaar weer geloof in Canal Digitaal te krijgen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen