jaap008 Geplaatst: 5 februari 2010 Geplaatst: 5 februari 2010 op de dm 8000 draai ik cccam ,er zit een ziggo kaart met camkey ed en werkte goed . nu de freevieuw periode voorbij is zou mijn abbo moeten werken en dat doet het ook alleen filmnet doet het niet en heb ik wel als abbo. de kaart in een orginele box gedaan en dan heb ik wel filmnet . ik draai pli en cccam 2.1.4 iemand een idee ? groetjes jaap
Dream1975 Geplaatst: 5 februari 2010 Geplaatst: 5 februari 2010 Dat is heel vreemd. Ik zou zeggen de kanalen opnieuw inscannen (misschien dat er iets niet goed staat bij film1). Als het wel op je pasje staat (wat blijkt in de originele ontvanger) en de rest doet het wel lijkt het me niet een CCcam/pasje probleem.
jaap008 Geplaatst: 5 februari 2010 Auteur Geplaatst: 5 februari 2010 het rare is dat ik hem in de sxxxx wel heb dus de frequentie is goed. gr jaap
tayram Geplaatst: 5 februari 2010 Geplaatst: 5 februari 2010 misschien deze TRY ALL CHIDS : /dev/sci0 in de config aanpassen.
jaap008 Geplaatst: 5 februari 2010 Auteur Geplaatst: 5 februari 2010 proberen we ,en wat denk je nu werkt i wel bedankt jaap
tayram Geplaatst: 5 februari 2010 Geplaatst: 5 februari 2010 Origineel bericht van: jaap008 proberen we ,en wat denk je nu werkt i wel bedankt jaap geen dank. ik ben blij dat hij nu werkt.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen