unib Geplaatst: 5 februari 2010 Geplaatst: 5 februari 2010 Beste Friends, Sorry, mijn Nederlands taal is niet goed!!! Vanaf vandag, start mijn dreambox niet meer. Ik zie geen groen of rood lamp branden in de voor kant maar ik zie binnen de dreambox, er zijn twee groen lampen branden. weet iemand wat is er aan de hand. Ik heb met null modem kabel geprobeerd aansluiten. maar lukt niet kan iemand me aub helpen alvast bedankt
unib Geplaatst: 7 februari 2010 Auteur Geplaatst: 7 februari 2010 Jammer dat niemand kan mij niet helpen
Satdorus Geplaatst: 7 februari 2010 Geplaatst: 7 februari 2010 Probeer eens een andere voeding. Zou kunnen dat het daar aan ligt.
unib Geplaatst: 8 februari 2010 Auteur Geplaatst: 8 februari 2010 Dank u, ik heb dat geprobeered maar niks verandererd
Frans B Geplaatst: 8 februari 2010 Geplaatst: 8 februari 2010 Het ziet ernaar uit dat de bootloader eruit ligt (misschien een clone met timebomb ?). Je zal een jtag nodig hebben om hem weer aan de praat te krijgen. System Administrator (niet van deze site)
Satdorus Geplaatst: 8 februari 2010 Geplaatst: 8 februari 2010 Kreeg je problemen tijdens het kijken van tv of heb je aanpassingen gedaan? Waardoor je geen beeld meer had?
Satdorus Geplaatst: 9 februari 2010 Geplaatst: 9 februari 2010 Lezen kan natuurlijk geen kwaad. Maar hij heeft al een andere voeding geprobeerd en dat hielp niet.
iemand Geplaatst: 10 februari 2010 Geplaatst: 10 februari 2010 ach wie zegt dat die andere voeding dan wel goed is?? er is een kans dat ze beide slecht zijn ! Dus open die DB en meten wat de spanning is tijdens belasting. Daarnaast... een bootloader raak je niet zomaar kwijt....tenzij het een cloon is ;-( gr. Erik
metropar Geplaatst: 11 februari 2010 Geplaatst: 11 februari 2010 de kans dat het hier om een clone gaat lijkt mij veel groter dan dat de voeding de oorzaak is zal wel weer een clone box van * p zijn denk ik als ik dit topic goed bekijk dus minimaal bootloader die eruit ligt gr metropar VU+ DUO met Blackhole 1.7.8 +hbbtv .dreambox7000,500plus,nokia 9500, nokia9600 ,dbox2
unib Geplaatst: 11 februari 2010 Auteur Geplaatst: 11 februari 2010 Dank u voor uw antwoord. De andere voeding is goed omdat ik het haalde uit dreambox van mijn vriend. Ik denk dat ik een nieuwe kopen. Ik weet niet of ik DM800 of VU DUO moet kopen. kan iemand alstublieft mij adviseren? Nogmaals bedankt
metropar Geplaatst: 11 februari 2010 Geplaatst: 11 februari 2010 koop een 800 maar wel een orginele en geen made in china kost iets meer maar dan heb je ook kwaliteit gr metropar VU+ DUO met Blackhole 1.7.8 +hbbtv .dreambox7000,500plus,nokia 9500, nokia9600 ,dbox2
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen