Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo een vraagje welk toestel is momenteel de goedkoopst hd box met linuxondersteuning op de markt? geen clone

kan er iemand zijn merk en ervaring posten?

welke cam draait op box ?

is die stabiel

bedankt op voorhand merlin

Geplaatst:

Deze box zit aan de onderkant van de markt; Ab-Com Ipbox 91 HD

Werkt stabiel met o.a. NewCS + Newcamd

En dan heb je ook nog de Azbox elite (geen ervaring mee)

Beide ontvangers kan je alleen maar met een USB HDD als PVR gebruiken.

Groet,

GNcontrol

• 2 weken later...
Geplaatst:

Heeft iemand ervaring met zo'n AB-Com IPbox 91 met een normale Universal Cam (UCAS 3.0) en een normale CanalDigitaal smartcard (gewoon normaal en officieel) ? Het apparaat kost maar 239,- euro bij een online webshop, da's een hele leuke prijs.

Of wordt zo'n receiver toch vaak in combinatie met een ander apparaat of 'via internet' gebruikt ?

Geplaatst:

Geen ervaring met de box maar met de Universeel Cam met ucas 3.0 er op kun je geen HD kijken de ucas 3.0 doet alleen de SD kanalen. laugh

Geplaatst:

Azbox elite: mijden!!!! Software is verre van stabiel en ik heb na een jaar de hoop opgegeven da die ooit stabiel wordt. (soms werkt iets en dan breken ze het bij de volgende software release, ...). Er wordt officieus van de fabrikant een softcam gemaakt: multicas. De drivers en GUI zijn volledig closed source.

Geplaatst:

De Azbox draaid wel stabiel hoor de firmware is nog niet af maar hij draaid hier weken achter elkaar stabiel met geen vastlopers of iets dergelijks wel vind ik dat ze de firmware zo zachtjes aan eens echt goed moet worden dat de decoder precies doet waarvoor hij gemaakt is dus ook het media gedeelte maar met gewoon sat kijken is er niks mis mee ok hij is niet de snelste zapper maar dat vindt ik persoonlijk niet zo erg.

De Groeten Van Cobus R
Vu+ Uno 4K DVB C (FBC)  / MaXytec Multibox (Fallback)
Ziggo kabel (FTA)

Geplaatst:

ceryon 200HD 200€

dream 8000 en VU box duo,Wave T90 met 10Lnb ,1x Triax dish 80cm met

Moteck motor SG-2100-A,op een Panasonic TH-50-PZ70E tv en onkyo TX-NR608 receiver

telenet abbo

Geplaatst:
Origineel bericht van: thierry
ceryon 200HD 200€

Ceryon is geen linux. Dus hoort niet thuis in de rijtje

Mut@nt HD51 4K twin DVB-C with Ziggo CIplus

Geplaatst:

Hallo allemaal,

... ik zoek ongeveer hetzelfde; een gewone, goeie HD box met een enkele tuner, een volwassen software en een HDMI uitgang is OK, zonder al die toeters en blazers en andere media-gadgets, maaaaaaar... welke wel met de normale CCam emu overweg kan (zowel als client als server, ... geen Incubuscam, ofzo...)!

Voorlopig ken ik maar 2 toestelletjes welke dat aankunnen; Dream 800 en Coolstream, maar hopelijk zijn er nog andere?...

Wie weet meer? Graag nadere info !

Hartelijk bedankt!

Vu+ Zero: OpenPli 8.3

Geplaatst:
Origineel bericht van: Penthe
Mvision HD 300 NET of HD 300 COMBO NET met CCCam.

Das toch ook geen linux??

Bovendien:

Citaat:
with a capacity of 5000 channels

Beetje krap lijkt mij voor draaibaar

2 x Maxytec Multibox 4K

1 x Zgemma H9 combo

Geplaatst:

Hallo @penthe,

... bedankt voor je reply, maar waar ik ook zoek, ik vind GEEN enkele rapportering dat deze mvisions CCcam aankunnen !!!... zeer spijtig natuurlijk.

Vu+ Zero: OpenPli 8.3

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen