Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hai, ben sinds een lange tijd bezig met de goldard, maar wil nu overstappen op een andere card. Welke card en programmer kan ik dan het beste pakken hoop op veel antwoorden retour. p.s ben in het bezit van een humax 5400 gepatcht

Geplaatst:

Hoi Collinneke,

ben zelf net overgestapt van de GoldWafer naar de Fun-kaart en prog deze met een zeer simpel proggerke, de Atmel/Funprog een proggerke dat 2 maal niets kost daar het ook niet veel voorsteld.

Je kan het ook makkelijk zelf bouwen.

Een nieuwe wereld is nu voor mij, en voor mijn Hummie, opengegaan, dit dankzij de 5 in 1 files.

Groetjes,

Johnny.

TV kijken ....daar hebben wij géén tijd voor hoor !!!

Mijn thuis is waar mijn Channelmaster staat....(stond :P)

Geplaatst:

heb jij voor mij soms het schema hiervan alvast bedankt

Geplaatst:

Programmer:

Heb ervaring met de masteraII, masteraIII en de multipro. Mijn voorkeur gaat uit naar de multipro je hoeft namelijk niet steeds tussen de verschillende standen te switchen. Echter ik kan niet in jouw portemonnee kijken, multipro is 89 euro en masteraIII 69 euro.

Card:

Geen twijfel mogelijk gewoon Fun 5-1 files gebruiken voorlopig gewoon op de funcard2.

Programma:

Chipcat 2.3 is heel gebruiksvriendelijk speciaal voor kant en klare files wil je zelf aan de slag en wil je niet iedere keer de flash proggen gebruik dan ISVedit.

veel plezier ermee

Geplaatst:

@Collinneke,

wil jou het layoutje wel sturen, maar dan moet je wel bij je profiel een e-mail adres vermelden.

Groetjes,

Johnny.

TV kijken ....daar hebben wij géén tijd voor hoor !!!

Mijn thuis is waar mijn Channelmaster staat....(stond :P)

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen