Gast Geplaatst: 9 juli 2002 Geplaatst: 9 juli 2002 Kun je een mono block er opzetten aansluiten en het werkt of moet je je schotel opnieuw uitrichten?
Gast Geplaatst: 9 juli 2002 Geplaatst: 9 juli 2002 Hangt er natuurlijk van uit waar hij nu uitgericht staat. In principe is het de regel om het op de zwakste satelliet uit te richten. Dus wil je Astra/HotBird ontvangen zal je het op de HotBird (of een klein beetje in het midden) uit richten.
Gast Geplaatst: 9 juli 2002 Geplaatst: 9 juli 2002 Hoi Gerdy, Misschien een kleine wijziging maken op je toelichting. Namelijk van het merendeel van de monoblokken is astra 2 of B en hotbird 1 of A Maar niet bij allemaal. Zoals die van mijn vader bijvoorbeeld.
Gast Geplaatst: 9 juli 2002 Geplaatst: 9 juli 2002 Ik heb een 60cm schotel en die is zeker te klein. Dus heb ik een 80 cm schotel nodig of ik kan net zo goed een draaibaar systeem kopen. Of heeft er iemand ervaring met een monoblock en 60 cm schotel.
Gerdy Geplaatst: 9 juli 2002 Geplaatst: 9 juli 2002 Ja Alans, dat klopt, onder andere met de (zéér moeilijk af te stellen) monobloc van MTI, maar deze is dan ook de énige die ik ken waar Astra A en Hotbird B is... Alle andere fabrikanten hebben de "Diseqc wens" van Eutelsat (licentiehouder van "Diseqc") gerespecteerd. En misschien kan er ook nog wel ergens wel een "piraatje" tussen zitten... Gerdy
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen