Ga naar inhoud


[Premium HD] azbox blijft booten


Gast delange

Aanbevolen berichten


Ik denk dat je deze actie moet uitvoeren.

 

Als de box crashed en niet meer opstart kun je deze recoveren met de volgende stappen:

 

1. Plaats de laatste sw op een sub stick en noem deze patch.bin

2. Plaats de usb stick in de box ( en alleen deze usb stick en geen andere usb devices )

3. Herstart de box door b.v. powertoets 5 sec. ingedrukt te houden

4. Na een korte start en check verschijnt onderstaande menu.

5. Nu eerst de bestaande (gecrashte) sw verwijderen met optie 4

6. Daarna de nieuwe sw flashen met optie 1 USB.

7. Afhankelijk van flash file blijft de box soms hangen na het flahsen bij rebooting. Dan kun je de reboot afdwingen door wederom 5 sec. de powertoets ingedrukt te houden.

 

afred.

1 X AzBox premium HD +, 2 X AzBox premium HD, 1 X AzBox in de camper, Pioneer plasma 508D, Sony Bravia 40 Z 5500,

schotel 4 LNB,s astra 1. 2, 3 en Hotbrid

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb reeds de SW(patch) op een stick geplaatst zoals ik altijd doe,probleem is dat de receiver steeds in booting blijft staan(hangen) komt nooit zover dat hij de stick bvb gaat zoeken?ik krijg geen menu´s of loading of iets dergelijks te zien.Normaal geeft ie aan booting en dan loading als ik me niet vergis en dan usb zoeken.Ik kom dus niet verder dan booting.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb ook met dat probleem gezeten. Uren tijd ingestoken, diverse usb-sticks geprobeerd,diverse soorten soft. Van miserie naar de leverancier.

Deze nam zijn usb-stick, en dezaak werkte opnieuw.

Een andere usb-stick kan wonderen doen.

Nu durf ik niet meer zeggen welke versie hij er opzette, dacht 0.9.3977 maar het zou wel is de 0.9.985 zijn zoals reeds genoemd. De file naam was niet veranderd naar patch-bin.

Succes

Feeds worden ontvangen met Azbox HD Premium + Schotel Laminas 120

Link naar reactie
Delen op andere sites

jazeker,die heb ik ook steeds gebuikt voor updaten van de FW en andere dingen.Heeft ook steeds probleemloos gewerkt.Nu heb ik plots problemen met het booten na het vastlopen van de box.Is het de stick of niet?ik weet het niet.Ik ga zo snel mogelijk een andere proberen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

en wat doet de box als je alle usb devices eruit haald ?

blijft ie dan ook hangen ?

Mijn advies is toch je usb stick langzaam ( wel op je pc ) formateren naar fat32 daar de laatste patch.bin op zetten ( niks anders ) en proberen.

Die box krijg je echt niet zo gauw stuk, of er moet iets hardware matigs aan mankeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...