Ga naar inhoud


[Premium HD] azbox blijft booten


Gast delange

Aanbevolen berichten

Ik heb alle usb dingen verwijdert en geen verbetering.Ik zal de stick nogmaals formateren op pc(had ik reeds gedaan)

Ik heb zowel de front als back usb poort gebruikt.Geen verschil.De box blijft steeds op booting staan.Hij reageert wel nog op resetten via de afstandsbediening(even ter info)

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dan kan ik niks anders bedenken dat je usb stick niet lekker is, en die waarschijnlijk ook een brakke firm in die box heb geduwd, dus toch even een andere usb stick proberen die dingen kosten ook niks meer tegenwoordig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na enkele sticks gebruikt te hebben nog steeds geen positief resultaat.De box blijft op booting staan.Moet die ook niet eerst om de stick te herkennen even op loading overgaan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is triest om te lezen dat je de box niet meer aan de gang krijgt. wanneer je erover googled kom je diverse verhalen tegen maar nog niet een die het niet meer deed na plaatsen van firmware

Ik zou stoppen met die usb stick want daar kan heel veel mee misgaan en ik spreek uit ervaring want met de Kathrein receiver was ook altijd gedonder met bepaalde sticks

Ik zou de firmware even op een usb harddisk zetten en dan proberen!!

 

Noem hem wel gewoon patch!!!! want iets anders brengt de Azbox na crashen met firmware in de war!

 

dus extensie> patch.bin

Dat moet werken en anders terug naar de leverancier!

Het kan ook nog een internet probleem zijn dus disconnect verder alles even behalve de harddisk

 

En wat betreft het begin De box start met booting dan checking en dan loading

 

Succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

okido,dat kan ik inderdaad eens proberen.

Maar waar detecteerd de box nu juist de stick?Is dat niet tijdens de checking sequentie?Daar komt hij dus niet meer aan,geraakt niet verder dan booting.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...