Ga naar inhoud

Hoe kan ik de cccam activeren na een nieuwe installatie?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

Ik heb mijn dm8000 opnieuw geinstalleerd maar nu kan ik niet vinden waar ik de cccam kan activeren. Kan iemand mij dat even doorgeven?

DM8000HD/ VU+ solo 4K , PLI , Henksat, Triax 88 cm voor Astra 19,2,Astra 23.5,Hotbird 13,0. . NAS 2x 3gb

Daarkendemeelachen !!!!

Geplaatst:

PLI/Jade

en in welke map staat de cccam?

DM8000HD/ VU+ solo 4K , PLI , Henksat, Triax 88 cm voor Astra 19,2,Astra 23.5,Hotbird 13,0. . NAS 2x 3gb

Daarkendemeelachen !!!!

Geplaatst:

Ben niet bekend met Jade. Heb je cccam al wel geïnstalleerd?

vGnp

VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite
Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90
Satlook Digital NIT

Geplaatst:

Die heb ik op mijn pc staan en die moet via ftp naar de dm8000 maar ik weet ook niet in welke map de cccam moet komen. Het ging straks allemaal mis. Het installeren dat is al weer lang geleden. Dus ik weet niet meer precies hoe ik het een half jaar geleden gedaan heb.

Weet jij in welek map die cccam moet komen?

Anders haal ik de oude cccam binnen via de pluginn en dan kijk ik waar die staat.

Daarkendemeelachen !!!!

Geplaatst:

zet cccam eerst maar op de harddisk van de box, dus in /hdd (of /media/hdd)

Dan via het menu installeren. CCcam.cfg komt als het goed is in /etc te staan

vGnp

VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite
Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90
Satlook Digital NIT

Geplaatst:

Hoi

Als ik hem dowload via de dm8000 dan krijg ik de cccam2.1.3 maar ik moet de 2.1.4 hebben.

Die heb ik reeds op mijn pc staan. Ik heb de 2.1.3 nog niet geïnstalleerd. Als ik nu de cccam 2.1.4 in de map etc zet via ftp. Hoe moet ik hem dan installeren via het menu? En moet ik dan ook nog iets in een andere map zetten? b.v. in de /usr/bin ????

Daarkendemeelachen !!!!

Geplaatst:

Hoi Bedankt voor je antwoord maar dat heb ik gisterenavond gedaan en ...... het werkt perfect.

Incl eredivielive enz

dus het is beter dat ik in de toekomst openpli gebruik ???

prettig weekend.

Daarkendemeelachen !!!!

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen