Gast john1234 Geplaatst: 6 februari 2010 Geplaatst: 6 februari 2010 kabel is ongeveer 35mtr nu is mijn spanning te zwak om mijn rotor te draaien. Kan deze niet verhogen via mijn Box. Kan ik iets ander er tussen plaatsen om meer spanning op de rotor te krijgen?
mebo870 Geplaatst: 6 februari 2010 Geplaatst: 6 februari 2010 Dit zal wel een andere oorzaak hebben. kijk de F connectors eens na, 35 meter is niet te lang. The key to happiness. Stay away from idiots
Gast john1234 Geplaatst: 6 februari 2010 Geplaatst: 6 februari 2010 de kabel is special voor buiten. als ik de rotor aansluit op een kabel van 1,5mtr doet hij als ook fijne afstellingen . Dus wel raar
Gerdy Geplaatst: 7 februari 2010 Geplaatst: 7 februari 2010 Origineel bericht van: john1234 de kabel is special voor buiten Dat wil niets zeggen! In welke soort winkel heb je die gekocht? Ik vraag je geen namen te noemen, wel of je hem in een satzaak of in een of andere "doe-het-zelf" zaak hebt gekocht... Gerdy
Gast john1234 Geplaatst: 9 februari 2010 Geplaatst: 9 februari 2010 in een schotel winkel waar ze bijna als hebben
Gast AlanS Geplaatst: 9 februari 2010 Geplaatst: 9 februari 2010 Sommige ontvangers bieden de mogelijkheid om de spanning te verhogen bij de rotor instellingen. Misschien die van jou ook?
Gast john1234 Geplaatst: 9 februari 2010 Geplaatst: 9 februari 2010 Rotor is een moteck sg-2100a VU-Dou ontv Lnb weet ik niet zo uit me hoofd. Moet de buiten mantel(koperdraadjes)ook in contact zijn met de LNB?
Gast john1234 Geplaatst: 9 februari 2010 Geplaatst: 9 februari 2010 De Binnen kern is ongeveer 13mm ,dan klein beetje witte kern , Dan de kleine kopper draadjes bij elkaar gedraaid en over de buitenmantel heen gedaan. Daarna connector erop over gedraaid.
Gast john1234 Geplaatst: 10 februari 2010 Geplaatst: 10 februari 2010 ik bedoel dat hij 13mm lang is. Heb ook een dreambox en daar draait de rotor goed, ook met fijn afstelling
Jan Ambers Geplaatst: 10 februari 2010 Geplaatst: 10 februari 2010 U=I*R !!!! U= bepaald door type receiver, kan je niks aan doen I is constante, R vergroot naargelang de kabellengtelanger wordt en kabelDIAMETER kleiner is Ik heb al installaties gezien met UTP kabel als motorvoedingskabel... als je een kabeldiameter van 2mm² hebt zal alles wel vlot verlopen. Stijgt de motorbelasting door stroeve lagering(koude) dan stijgt de stroom ook... dan daalt de motorspanning nog eens extra...
satencom Geplaatst: 10 februari 2010 Geplaatst: 10 februari 2010 kijk hier ook even >klik< Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen