dreamlover8000 Geplaatst: 6 februari 2010 Geplaatst: 6 februari 2010 via google ben ik erachter gekomen dat je een asc file europa kunt converteren naar vdo dayton format. alleen alles afgezocht maar geen asc file te vinden , navman zou ze gebruiken, maar ik zie alleen csv format. kan me iemand in de goede richting dirigeren waar ik moet zoeken. navman.viamichelin al geprobeerd geen resultaat.
klinkie Geplaatst: 6 februari 2010 Geplaatst: 6 februari 2010 wwar ben je op zoek naar ? traject controle`s en vaste flits ? heb anders wel een file dat zeg ik ..............linux
dreamlover8000 Geplaatst: 6 februari 2010 Auteur Geplaatst: 6 februari 2010 vaste flitslocaties/roodlicht controle voor europa, dus ook duitsland en zwitserland als er traject controles erbij zitten geen probleem hoor.
seije017 Geplaatst: 7 februari 2010 Geplaatst: 7 februari 2010 ik heb ook wel interesse in die file. zelf heb ik een pc5400 van vdo.
klinkie Geplaatst: 7 februari 2010 Geplaatst: 7 februari 2010 doe ff je mail per pm dat zeg ik ..............linux
dreamlover8000 Geplaatst: 8 februari 2010 Auteur Geplaatst: 8 februari 2010 Hartelijk dank. Eindelijk flitspalen voor duitsland. meestal krijg ik een proces verbaal 3 km te hard gereden. Nu krijgen ze geen geld meer van me
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen