gradje1 Geplaatst: 6 februari 2010 Geplaatst: 6 februari 2010 heb deze ontvanger nieuw de phillips dsr 7141. nu heb ik een vraagje mijn afstandbediening wou ik ook instellen op mijn tv. dat is gelukt maar nu werkt ie niet meer op sat. ontvanger. heb herstellen geprobeert zoals in het boekje omschreven word maar niks helpt. ik kom er niet meer uit. iemand hier een oplossing voor Gradje
satencom Geplaatst: 6 februari 2010 Geplaatst: 6 februari 2010 om je TV te bedienen door eerst op TV te drukken. Om terug te schakelen naar de bediening van je Digitale satellietontvanger drukt u op STB van je afstandsbediening Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
gradje1 Geplaatst: 7 februari 2010 Auteur Geplaatst: 7 februari 2010 als ik op de stb knop druk werkt ie niet. heb herstellen geprobeert zodat ie naar de fabrieksinstelling terug gaat maar werkt ook niet. alleen tv doet ie volume, dus dat werkt wel. raar weet het ook niet Gradje
satencom Geplaatst: 7 februari 2010 Geplaatst: 7 februari 2010 dat is heel vreemd wand dit is de goede manier groen voor tv en rood voor de satellietontvanger heb je de batterijen er als uit gehad of nieuwe er in gezet fabrieksinstelling help niet dat is alleen voor het tv gedeelte dan wis je de codes die je er in hebt gezet Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
gradje1 Geplaatst: 7 februari 2010 Auteur Geplaatst: 7 februari 2010 bij mij zijn het knopjes tv en stb en daar naast een lampje wat knippert Gradje
satencom Geplaatst: 7 februari 2010 Geplaatst: 7 februari 2010 wat je ook nog kunt proberen de batterijen even om draaien en dan weer terug draaien zo als ze er in horen Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
gradje1 Geplaatst: 7 februari 2010 Auteur Geplaatst: 7 februari 2010 Origineel bericht van: satencom wat je ook nog kunt proberen de batterijen even om draaien en dan weer terug draaien zo als ze er in horen ook geprobeert maar werkt ook niet Gradje
satencom Geplaatst: 7 februari 2010 Geplaatst: 7 februari 2010 nou dan weet ik het ook niet meer dan zit er maar een ding op naar de winkel terug brengen of naar CD terug Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
abrahamsat Geplaatst: 11 februari 2010 Geplaatst: 11 februari 2010 probleem bekend bij canaldigital,niets helpt alleen opsturen fabriekfout heet dat.dus stel hem niet in op de tv!!!!!!
gradje1 Geplaatst: 20 februari 2010 Auteur Geplaatst: 20 februari 2010 heb een nieuwe afstandbediening gehad van canaal digitaal. en hij werkt nu prima , wel even wennen. Gradje
Gast Paullo Geplaatst: 2 maart 2010 Geplaatst: 2 maart 2010 De software-update om aan het probleem te verhelpen zou volgens een ander forum deze namiddag on-air komen. Greets
Johan45 Geplaatst: 2 maart 2010 Geplaatst: 2 maart 2010 Staat HIER in de Roadmap nieuwe software voor de HD decoders van CanalDigitaal ook al vermeld. Vult u rustig aan !!!
Gast Paullo Geplaatst: 2 maart 2010 Geplaatst: 2 maart 2010 Maar niet dat hij deze namiddag on-air komt, vandaar de precisering hier. Greets
Johan45 Geplaatst: 2 maart 2010 Geplaatst: 2 maart 2010 Erg belangrijk, vooral als blijkt dat de precisering een keer juist is. Vult u rustig aan !!!
Gast Paullo Geplaatst: 2 maart 2010 Geplaatst: 2 maart 2010 Erg belangrijk althans voor diegenen die voor het ogenblik zich bezig houden met het toestel met de hand te bedienen. Greets
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen