Gast Paullo Geplaatst: 2 maart 2010 Geplaatst: 2 maart 2010 En er is ondertussen ook al een melding van iemand die aangeeft dat de update niet zou helpen. Greets
Johan45 Geplaatst: 2 maart 2010 Geplaatst: 2 maart 2010 Ach, wat kinderziektes bij de nieuwe 7141 zijn wel te verwachten. De 7121 is al 5 jaar op de markt en nog niet vrij van bug's Vult u rustig aan !!!
abrahamsat Geplaatst: 3 maart 2010 Geplaatst: 3 maart 2010 Origineel bericht van: Johan45 Ach, wat kinderziektes bij de nieuwe 7141 zijn wel te verwachten. De 7121 is al 5 jaar op de markt en nog niet vrij van bug's ik denk dat de 7121 nog geen 3 jr op de markt is,en de ab van de 7121/ werkt op het ogenblik het beste op de 7141,maar ja hoe kom je eraan.
Johan45 Geplaatst: 4 maart 2010 Geplaatst: 4 maart 2010 Origineel bericht van: abrahamsat ik denk dat de 7121 nog geen 3 jr op de markt is Ja klopt. De tijd gaat minder snel als dat ik even dacht, in april zal het drie jaar zijn. Neemd niet weg dat CanalDigitaal erg lang de tijd neemd om een bug vrije goedgekeurde decoder te leveren. Origineel bericht van: abrahamsat en de ab van de 7121 werkt op het ogenblik het beste op de 7141,maar ja hoe kom je eraan. Via de importeur/webshop CanalDigitaal moeten ze geleverd kunnen worden. Vult u rustig aan !!!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen