Reggie Geplaatst: 12 februari 2010 Geplaatst: 12 februari 2010 Hi, ligt het aan mij of is er geen picon for RTL4 HD en zie ik de NED3 HD logo voor NED 1 HD ???
Gast zzzzzzz Geplaatst: 12 februari 2010 Geplaatst: 12 februari 2010 Origineel bericht van: Reggie Hi, ligt het aan mij of is er geen picon for RTL4 HD en zie ik de NED3 HD logo voor NED 1 HD ??? Neen, dat komt omdat ik die picons deze zomer gemaakt heb. Als ik eens heel veel tijd heb zal ik eens een update doen, maar ik weet eerst nog wel 1000 andere dingen te doen, vandaar dat ik liever heb dat het niet aan PLi toegevoegd wordt, omdat iedereen dan voortdurend updates gaat verwachten.
Harley Geplaatst: 12 februari 2010 Geplaatst: 12 februari 2010 Origineel bericht van: Reggie Hi, ligt het aan mij of is er geen picon for RTL4 HD en zie ik de NED3 HD logo voor NED 1 HD ??? Waren er al een tijdje http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads.php/topics/1791119/1 VU+ Duo2 - PrismCube
Gast zzzzzzz Geplaatst: 12 februari 2010 Geplaatst: 12 februari 2010 Origineel bericht van: Harley Origineel bericht van: Reggie Hi, ligt het aan mij of is er geen picon for RTL4 HD en zie ik de NED3 HD logo voor NED 1 HD ??? Waren er al een tijdje http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads.php/topics/1791119/1 Maar die zien er dan weer heel anders uit.
Reggie Geplaatst: 12 februari 2010 Geplaatst: 12 februari 2010 Origineel bericht van: zzzzzzz Origineel bericht van: Harley Origineel bericht van: Reggie Hi, ligt het aan mij of is er geen picon for RTL4 HD en zie ik de NED3 HD logo voor NED 1 HD ??? Waren er al een tijdje http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads.php/topics/1791119/1 Maar die zien er dan weer heel anders uit. Heb jij een beter idee dan? Kan ik niet ergens 2 picons downloaden voor RTL en NED1 ?
Gast zzzzzzz Geplaatst: 12 februari 2010 Geplaatst: 12 februari 2010 Ik ben er bijna zeker van dat ze op IHAD staan (i-have-a-dreambox.com). Heb nog geen tijd gehad om daarmee bezig te zijn, maar de Licher Pils picons staan daar.
Dreeke Geplaatst: 12 februari 2010 Geplaatst: 12 februari 2010 Zoals ik al schreef ben ik reuze blij met deze grotere, chique picons. Het enige wat mij opviel, is dat alle BBC 1 picons de tekst Channel Islands bevat, ongeacht de regio die je kiest. Groet, André
Rasta 87 Geplaatst: 13 februari 2010 Geplaatst: 13 februari 2010 Ik vind deze picons echt geweldig eruitzien en ik wil ze graag hebben maar het lukt me maar niet. Ik gebruik PLI open, heb de eerste keer via het downloadmenu de picons gedownload naar de flash waar ze dan ook keurig verschijnen bij het zappen. Nu wil ik deze picons vervangen door de HD picons, Dcc center opgestart, HD picons gedownload, dan welke map moet ik gebruiken? -de backuppicons of -telenent picons of allebij? Vervangen gaat ook niet makkelijk, Dcc is er uren mee bezig, dus heb ik de hele map naar de locatie gekopierd, de oude map picons verwijdert, naam gewijzigd maar de dreambox ziet ze niet. Toen alles weer verwijdert, een usb stick geinstaleerd, picons via de interface gedownload naar de stick, dat werkt. Maar nu wil ik de gewone picons op de stick vervangen door de HD picons. In dcc hebben de gewone picons een handje (teken,) als ik een HD picon kopier dan verschijnt het als een vierkant blokje png. Kan er een duidelijke uitleg komen van iemand die het gelukt is de standaard picons te vervangen met deze erg mooie HD picons? VU+ Duo, dreambox 500s, Rebox 4000, Openbox, cccam, Wavefrontier 90 met 13,19,23,en 28,2
Gast zzzzzzz Geplaatst: 13 februari 2010 Geplaatst: 13 februari 2010 Bij mij zelf staan al die picons gewoon in /media/cf/picon , geen subfolders maken dus.
Anti-attack Geplaatst: 13 februari 2010 Geplaatst: 13 februari 2010 Hier ook het hele zwikkie in /media/cf/picon staan, dcc gaat hier ook vreslijk traag, gebruik nu gewoon een ftp proggie, gaat dan als een speer. Iemand nog ergens Ned 1,2,3 HD voor het tv-home gebied tegen gekomen? 2x Gigablue Quad S/S/C/C Oscam, Gigablue IP BoxDM 800HDse PVR DVB-S/USB-C Oscam, DM 800HDse PVR DVB-C OscamWavefrontier T55 13/19/23/28 Synology DS214+ en DS211+ NAS, Raspberry PI als Oscam server
Broertje Geplaatst: 13 februari 2010 Geplaatst: 13 februari 2010 Origineel bericht van: zzzzzzz Bij mij zelf staan al die picons gewoon in /media/cf/picon , geen subfolders maken dus. Ja hier heb ik ze ook staan inderdaad, maar krijg niet de mooie ronde Picons. Alleen de normale te zien. Dreambox 8000HD OPEN PLI 4 + Wavefrontier T90 op de: 19E,13E,23E,28E
thea Geplaatst: 13 februari 2010 Geplaatst: 13 februari 2010 jammer dat je het antwoort niet weet, nu sta ik ook vast.. wat een hobby.
Rasta 87 Geplaatst: 13 februari 2010 Geplaatst: 13 februari 2010 Ik weet nog steeds niet hoe het moet, ik gebruik geen subfolders, gewoon in de map picons gegooid, maar ik zie niets. VU+ Duo, dreambox 500s, Rebox 4000, Openbox, cccam, Wavefrontier 90 met 13,19,23,en 28,2
Gast zzzzzzz Geplaatst: 13 februari 2010 Geplaatst: 13 februari 2010 Origineel bericht van: Rasta 87 Ik weet nog steeds niet hoe het moet, ik gebruik geen subfolders, gewoon in de map picons gegooid, maar ik zie niets. Picons ? Het is wel degelijk picon zonder s (en volledig in kleine letters)
GreenPolo Geplaatst: 13 februari 2010 Geplaatst: 13 februari 2010 Ziet er goed uit, bedankt Praatjes vullen geen gaatjes, maar PUR wel !!!!! Dream 800HD 13/19.2/23.5/28.2
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen