Gast Jeroensky Geplaatst: 13 februari 2010 Geplaatst: 13 februari 2010 Er zijn meer plekken voor HD picons, google maar eens dan vind je ze ook voor meer zenders.
johnybegood Geplaatst: 13 maart 2010 Geplaatst: 13 maart 2010 Origineel bericht van: Rasta 87 Toen alles weer verwijdert, een usb stick geinstaleerd, picons via de interface gedownload naar de stick, dat werkt. Hallo Rasta 87, Kun je me eens zeggen hoe je die USB stick gemount hebt, het wil me niet lukken denk dat ik de verkeerde USB poort code kies. Groeten Jan VU+ Ultimo 4K & Zgemma H7 & Et10000 OpenPLI 9 R
Rasta 87 Geplaatst: 13 maart 2010 Geplaatst: 13 maart 2010 Bij mij geloof ik moest ik hem formateren via het dreambox menu, daar werd ie wel herkent als harde schijf, toen formateren. Als je hem niet ziet in het menu naast je harde schijf dan moet hem handmatig toevoegen met DCC..mnt/media en dan een map maken usb. Nu zou je dreambox hem moeten herkennen.. VU+ Duo, dreambox 500s, Rebox 4000, Openbox, cccam, Wavefrontier 90 met 13,19,23,en 28,2
johnybegood Geplaatst: 13 maart 2010 Geplaatst: 13 maart 2010 Nou hij herkent hem wel maar als ik wil formatteren dan geeft hij een fout melding mount failed, dit schijnt dan weer te komen doordat ie de auto mount hem op readonly zet dit kan je veranderen door in fstab een handmatige mount te maken, maar dit lukt me niet. Had gekeken via telnet als die gaat formatteren naar welke poort hij verwijst deze gebruikt in fstab maar het werkt niet. Bij jouw heb je dus niet via fstab moeten mounten? Bewerk reden, vraag aan OpenPLI team. In de staandaard config wordt de mount voor de CF kaart al gemaakt in fstab wat geen probleem geeft als deze niet aanwezig is, is dit voor de andere USB device ook niet mogelijk? Groeten Jan VU+ Ultimo 4K & Zgemma H7 & Et10000 OpenPLI 9 R
Rasta 87 Geplaatst: 13 maart 2010 Geplaatst: 13 maart 2010 Sommige usb sticks werken niet goed met de dreambox, probeer eens een andere.. Uiteindelijk heb ik mijn stick er toch uitgehaald omdat er een rood lampje op knippert wat ik irritant vind. Picons heb ik in de flash gezet. VU+ Duo, dreambox 500s, Rebox 4000, Openbox, cccam, Wavefrontier 90 met 13,19,23,en 28,2
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen