Mumzel Geplaatst: 7 februari 2010 Geplaatst: 7 februari 2010 Hallo satters, Gisteren een dm 800 aangeschaft maar krijg de zwarte ab niet geprogt voor tv gebruik,de website van dream geeft een 3 cijferige code voor de zwarte ab en het meegeleverde boekje zegt een 4 cijferige code,de ab werkt op geen van de codes,volgens het boekje zou de ab 2x moeten knipperen na de code maar doet dit slechts 1x Ik denk dat hij stuk is, de grijze ab bij mijn 8000 werkt wel als ik de procedure volgens boekje uitvoer, Mijn vraag is :is de zwarte ab anders ,welke ab heeft een 3 cijferige code ,wie heeft de zelfde ervaring, Wil graag alles geprobeerd hebben voor ik weer naar de winkel terug moet! Mvg Mumzel Als je geen vergissingen maakt, ben je (waarschijnlijk) al dood !Waarschijnlijk kan wel weg , je krijgt gewoon strafpunten hier.
Henksat Geplaatst: 7 februari 2010 Geplaatst: 7 februari 2010 Een zwarte AB bij een 800? Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB Member of the PLi team
Mumzel Geplaatst: 7 februari 2010 Auteur Geplaatst: 7 februari 2010 ja, gisteren gekocht en volgens genuine dreambox van productie datum 5 jan 2010,had het ook nog nooit eerder gezien,dus als er meer mensen zijn ,laat ff weten mumzel Als je geen vergissingen maakt, ben je (waarschijnlijk) al dood !Waarschijnlijk kan wel weg , je krijgt gewoon strafpunten hier.
albertmol Geplaatst: 7 februari 2010 Geplaatst: 7 februari 2010 Origineel bericht van: Mumzel ja, gisteren gekocht en volgens genuine dreambox van productie datum 5 jan 2010,had het ook nog nooit eerder gezien,dus als er meer mensen zijn ,laat ff weten mumzel Ik heb er hier ook een met zwarte ab. Werkt helemaal prima. Ook de 4-cijferige code voor tv werkt goed. DM8000SSSC | Popcorn Hour C-200 | Synology DS1512+ | Visiosat BigSat: 28-23-19-13-9-5-1w-5w | Panasonic TH-46PZ85 Control4 Home Automation
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen