Antidot Geplaatst: 7 februari 2010 Geplaatst: 7 februari 2010 Harddisk is kapot, weet iemand wat voor soort en type harddisk moet ik kopen. MVG
Gorefest Geplaatst: 8 februari 2010 Geplaatst: 8 februari 2010 Weet je zeker dat hij kapot is? Je kunt gewoon een standaard 250 Gigabyte IDE schijf kopen van Maxtor of Seagate ofzo. Beste een die niet zo warm wordt. Gigablue Quad Plus 2x DVB-S2 2x DVB-C
Antidot Geplaatst: 8 februari 2010 Auteur Geplaatst: 8 februari 2010 bedankt, Ja het is kapot, het tikt en laat de ontvanger niet starten. Maar moet het 7200 rpm of 5400 rpm. PS: ik heb de voeding maand geleden vervangen door een nieuwe via Echostar. Groetjes Is Seagate ST380215A (Bulk, Barracuda 7200.10) een goed keus.
RVP Geplaatst: 8 februari 2010 Geplaatst: 8 februari 2010 Hoi Pak nou gewoon de eerte de beste IDE disk en klaar ben je. Niet te lang over nadenken dus.
Terradon Geplaatst: 8 februari 2010 Geplaatst: 8 februari 2010 Is niet geheel waar, er zijn namelijk speciale av types die een stuk stiller zijn en minder stroom trekken.......google maar eens op av harddisk. Ik heb zelf goede ervaring met dat type schijven in mijn arion 9400 groetjes.......
RVP Geplaatst: 8 februari 2010 Geplaatst: 8 februari 2010 Origineel bericht van: Terradon Is niet geheel waar, Zucht, ja dat is wel waar. De 5020 kan alle soorten IDE disken aan en goed ook.
Terradon Geplaatst: 9 februari 2010 Geplaatst: 9 februari 2010 Origineel bericht van: RVP Zucht, ja dat is wel waar. De 5020 kan alle soorten IDE disken aan en goed ook. Ik beweer ook niet dat het niet kan.......weet ook wel dat(bijna) alle ide schijven erin passen......maar geef aan dat er speciale av schijven op de markt zijn voor dit specifieke doeleinde...... vind dus dat zuchten beetje over the top.....dus wel lezen wat er staat! groetjes......................
Gorefest Geplaatst: 10 februari 2010 Geplaatst: 10 februari 2010 Er heeft in het verleden hier op het forum en ook op clarkebelt.nl een lijstje gestaan met aanbevolen HDD's 95% van de HDD's zal zonder problemen werken maar je kunt net pech hebben dat je er een hebt die niet helemaal lekker werkt. Gigablue Quad Plus 2x DVB-S2 2x DVB-C
cornea Geplaatst: 15 februari 2010 Geplaatst: 15 februari 2010 seagate werkt goed ,WD werkt bijvoorbeeld heel onstabiel. Rebox 9000 ,triax 88cm 4 x quad LNB.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen