Ga naar inhoud


betalen voor een forum


bartshit

Aanbevolen berichten

Citaat:
Maar betalen voor een forum nu niet morgen niet nooit niet!

 

Een forum kost geld. Serverkosten, hardware, software en daarbij heel veel arbeidsuren. Dus zo gek is het niet als iemand een vergoeding zou vragen voor een bannervrij forum om de kosten te dekken.

 

Er vanuit gaan dat alles zomaar gratis voor iedereen ter beschikking moet zijn is eigenlijk een vreemde gedacht.

 

Niet dat er ideeen zijn om het hier betalend te maken hoor.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik ben ook aangemeld bij een hobby-forum, en las daar een keer dat je vrijwillig een bijdrage kon storten. Dat mocht je helemaal zelf bepalen, of je dat éénmalig wilde doen, of één keer per jaar, of helemaal niet. Juist omdat er geen enkele verplichting was heb ik daar een bijdrage gegeven.

 

Ik zou het niet verkeerd vinden als sat4all een rekeningnummer zou openstellen waar men onverplicht een bijdrage op kan storten. Ik denk wel dat ik daar dan eens iets op zou storten.

 

T B

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: TangoBravo
Ik ben ook aangemeld bij een hobby-forum, en las daar een keer dat je vrijwillig een bijdrage kon storten. Dat mocht je helemaal zelf bepalen, of je dat éénmalig wilde doen, of één keer per jaar, of helemaal niet. Juist omdat er geen enkele verplichting was heb ik daar een bijdrage gegeven.

Ik zou het niet verkeerd vinden als sat4all een rekeningnummer zou openstellen waar men onverplicht een bijdrage op kan storten. Ik denk wel dat ik daar dan eens iets op zou storten.

T B


Dat is ook de "truck". Men mag niet zomaar inkomsten werven. Daar zijn weer allerlei regels voor (lees belastingdienst wil meepikken). Door het 'doneren' toe noemen mag het weer wel. Nadeel is dan weer dat je mensen niets kan verplichten.

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: klinkie
goed bezig...........
zonders de reclame banners zou sat4all waarschijnlijk niet meer bestaan..

Zeker goed bezig smile
Bij mij werkt reklame net omgekeerd. Als ik ergens teveel reklame van zie koop ik het zeker NIET want reklame stoort mij mateloos en ik ga er niet nog eens via het produkt voor betalen. Nu het niet meer zichtbaar is maakt de adverteerder bij mij nog een kans want ik weet nu van niets :D
Link naar reactie
Delen op andere sites

Met betalen heb ik absoluut geen probleem hoor. Ik versta niet dat er zoveel gratis kan op internet. Soms is het door reklame en daar kan ik me wel degelijk rot aan ergeren. We worden tegenwoordig letterlijk overspoeld door reklame dat het stoort. Ik luister al geen radio meer en kijk ook geen TV meer om een gedeelte reklame te vermijden.

 

Ik ben lid van een aantal fora waar je vrijwillig kan doneren en daar stort ik wel eens wat iedere keer dat ik erdoor geholpen ben. Voor wat hoort wat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mogelijkheid tot donaties is altijd prima. In ruil voor een donatie kun je de gebruiker een speciale status geven zodat iedereen kan zien dat ze donateur zijn en zij geen banners te zien krijgen.

 

Echter mensen verplichten te betalen voor een forum = EXIT forum wat mij betreft.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: EL PIÑO
Origineel bericht van: gigantaandemuur

Veel vervelender is 25 min per uur reclame op tv als je wat zit te kijken dat moeten ze is limiteren.


Volgens de wet is het maximaal 12 minuten per uur.
Ik zal t toch eens timen volgens mij word er met deze wet een loopje genomen door sommige commerciele zenders.

"You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...