Gast skystar Geplaatst: 27 februari 2010 Geplaatst: 27 februari 2010 Origineel bericht van: kozzmann Ik had blijkbaar een verkeerd ipadres gebruikt in mijn cardclient.conf. Door de verse install van windows herkende mijn router mijn pc nu als een andere en gaf die een nieuw ipadres. Als ik de televisie kanalen van TV-Vlaanderen nu preview krijg ik al geluid maar nog geen beeld. De radiokanalen werken zoals het hoort. OP FTA tv en radio kanalen werkt ook alles zoals het hoort. In mediaportal krijg ik nog steeds de fout:Afspelen niet mogelijk: live2-0.ts.tsbuffer Herkent iemand dit probleem? Probleem zijn de codecs welke je gebruikt voor het afspelen van het materiaal. Helaas in het Engels: http://forum.team-mediaportal.com/instal...tsbuffer-60025/ Komt er in het kort op neer dat er bepaalde codecs gemist worden. Welke codecs heb je geïnstalleerd? Martin
kozzmann Geplaatst: 8 maart 2010 Auteur Geplaatst: 8 maart 2010 Ik heb het probleem niet opgelost gekregen en ben terug gegaan naar versie 1.0.2.0 van MediaPortal. Nu werkt het naar behoren. Ik ben nog forums tijdens het surfen tegengekomen waar ze ook over dezelfde problemen praaten en het heeft blijkbaar iets met poort 554 te maken. Omdat ik er zelf niet wijs uit geraak wacht ik wel op MP 1.1.0 RC2. Daar zou het probleem aangepakt zijn. Alvast bedankt voor all hulp. Arion AF-9300 CD met originele TV-Vlaanderen Cam en Aston 2.18. Visiosat Bisatellite G4 QUADRO.
kozzmann Geplaatst: 27 april 2010 Auteur Geplaatst: 27 april 2010 Met de release van MediaPortal 1.1.0 RC2 werkt het nu zoals het zou moeten en dit vanaf de eerste keer. Bedankt aan allen die hulp hebben geboden. Arion AF-9300 CD met originele TV-Vlaanderen Cam en Aston 2.18. Visiosat Bisatellite G4 QUADRO.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen