overlast Geplaatst: 26 februari 2010 Geplaatst: 26 februari 2010 Dat zou idd een mogelijkheid zijn maar ik vroeg me af of iemand anders dit probleempje ook al had opgemerkt. En het is best nogal wat werk om het op die manier te doen. Ik denk dat ik dan het beste maar kan wachten tot alle HD kanalen aan CDS zijn toegevoegd.Dan hoef ik het maar 1 keer te doen. Zijn er wel al editors die de nieuwe transponders aan Astra 3 gekoppeld hebben? In mijn editor heeft iedere sat een lijst met transponders en daar kan ik er niet zomaar 1 aantoevoegen,helaas. Op astra 3 staat geen transponder 12129 dus.
de vrije fries Geplaatst: 27 februari 2010 Geplaatst: 27 februari 2010 hoi, voeg de nieuwe transponder als volgt toe: ga naar astra 23,5 oost druk menu druk tuner 1 druk handmatig zoeken druk op rode toets afstandbediening voor bewerken transponders even later verschijnt er een nieuw menu druk groene toets voor nieuwe transponder vul de nieuwe gegevens in druk op rode toets voor opslaan druk op de back toets kies de nieuwe transponder met de > toets druk op blauwe toets voor inlezen nieuwe transponder worden kanalen gevonden dan worden deze vastgelegd met de back toets het menu verlaten de nieuwe zenders van de nieuwe transponder staan nu onder aan de kanalen lijst. groeten uit het vrije friesland deskundigheid door ervaring
Elwin Geplaatst: 28 februari 2010 Geplaatst: 28 februari 2010 Per 1 maart zou ook het Nederland 24 kanaal verdwijnen. Is dit al zeker? En wat wordt de vervangende zender?
danny38 Geplaatst: 28 februari 2010 Geplaatst: 28 februari 2010 vind het ook nogal wat vaag . wat er allemaal ga gebeuren . bv met alle film kanalen ga die allemaal over op mpeg 4 op 23.5 oost
Elwin Geplaatst: 28 februari 2010 Geplaatst: 28 februari 2010 CDS is inderdaad niet echt duidelijk. Zo ook in het schema: daar staat dat SBS6 HD en Nederland 2 HD beschikbaar komen per maart. Dat wordt natuurlijk weer eind maart...
Satlook Geplaatst: 28 februari 2010 Geplaatst: 28 februari 2010 Citaat: CDS is inderdaad niet echt duidelijk. Wat is er dan niet duidelijk als je gaat kijken bij canal digitaal is het wel duidelijk het staat gewoon op hun site: Citaat: * Na 1 maart te ontvangen (alleen met HD-satellietontvanger, vanwege codering in MPEG-4). Citaat: * Wijzigingen HDTV-pakket vanaf 1 februari 2010: Per 1 februari 2010 voerde CanalDigitaal een wijziging door in haar HDTV-pakket. Voorheen zaten in het HDTV-pakket een aantal Thema-zenders. Die komen nu te vervallen binnen dit zenderpakket. Binnen het HDTV-pakket vallen nu alle HD-zenders die CanalDigitaal doorgeeft en de 'vrij te ontvangen-zenders'. In de maanden februari, maart en april wordt het aanbod aan HD-zenders bij CanalDigitaal uitgebreid. Vanaf februari kunt u kijken naar zowel Nederland 1 in HD als Nederland 3 HD. In de maand maart volgen Nederland 2 HD en SBS6 HD. In april volgen RTL5 HD, RTL7 HD, Net5 HD en Veronica HD. Bestaande abonnees ontvangen nog steeds het HDTV Thema-pakket. Voor deze abonnees geldt nog het oude tarief. Zij ontvangen het huidige HDTV-pakket uitgebreid met een aantal zenders uit het voormalige Thema-pakket (hierbij ging het niet om HD-zenders). Instappen op het 'oude' HDTV Thema-pakket is niet meer mogelijk voor nieuwe abonnees. Bestaande abonnees behouden het HDTV Thema-pakket tegen dezelfde voorwaarden. DM8000 HD - Newnigma VU+ duo - PLI Triple dragon - PICmod cronbear1 image Echostar 7000 viaccess Gregorian 120 & 90 cm Visiosat bisat
Dennis DaMenaCe Geplaatst: 28 februari 2010 Geplaatst: 28 februari 2010 Origineel bericht van: Elwin Dat wordt natuurlijk weer eind maart... Ze komen iig met HD zenders. En een hoop ook. Wat maakt het nou uit dat het eind maart zou zijn... niet zo negatief doen hoor...
exciter Geplaatst: 28 februari 2010 Geplaatst: 28 februari 2010 Het is echt nooit goed, triest, dat mensen zo door kunnen blijven zeuren. Er is een hoop aan het verbeteren, en dat kan niet in een dag. Niet tevreden met deze ontwikkeling? Stop dan maar met TV kijken en ga sporten of zo... TechniSat Digicorder HD S2 Aston 1.07 | TS CryptoWorks Astra 1,2,3,HB | CDS Fam HD, SkyLink Multi HD KDL-32P3000 | Onkyo 5.1 receiver HTC HD2 Vakantie: Extreme Hornet STR Ucas 3.0 - 4xLNB
Neptunus Geplaatst: 1 maart 2010 Geplaatst: 1 maart 2010 Het is inderdaad zo dat ze enorme stap gaan maken en dan maken die paar weken niet uit. Samen met de verbeterde EPG is het HD pakket zeer welkom en ook nodig want de andere DVB platforms zitten ook niet stil. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
danny38 Geplaatst: 1 maart 2010 Geplaatst: 1 maart 2010 hier al beeld op alle hd zenders en ook op de film zender op 33.5 oost ben beniewd wat ze met de film zenders gaan doen op 19.2 oost
Littlesat Geplaatst: 1 maart 2010 Geplaatst: 1 maart 2010 33.5 Oost. Typefout denk ik. Is er ook al "gesleuteld" aan de themakanalen transponder? Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
danny38 Geplaatst: 1 maart 2010 Geplaatst: 1 maart 2010 ja moest 23.5 zijn aan de themakanalen transponder is er nog niks gedaan
Littlesat Geplaatst: 1 maart 2010 Geplaatst: 1 maart 2010 Ik heb het al gezien op dat andere forum, waar een Henk van CDS aanwezig is. Medio maart is een ruim begrip... Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
danny38 Geplaatst: 1 maart 2010 Geplaatst: 1 maart 2010 op de site van cd s sta vanaf 1 maart in mpeg 4
Elwin Geplaatst: 1 maart 2010 Geplaatst: 1 maart 2010 Ik was niet zo heel negatief hoor. Maar bij CDS nemen ze wel is de maand maart heel breed, dus vaak aan het einde. Natuurlijk een goede ontwikkeling dat elke commerciële zender straks in HD te zien is (RTL8 uitgesloten, maar wanneer kijk ik daar naar?).
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen