Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

De Bron is dat Andere Forum... waar een of andere Henk van Canal Digitaal ook antwoorden geeft.... En dan is er nog een bron. Die van een twee-wekelijks programmablad over digitale TV.

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko

• Reacties 517
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

een groot compliment voor CD, dat mag toch ook weleens gezegd worden. Met deze actie gaan ze alle kabelaars qua HD in 1 keer voorbij. Keep up the good work.

Dreambox 8000 HD PVR met 1.5 tb hdd

Dreambox 800se HD PVR met 320 gb hdd

Wavefrontier T55 astra 1,2,3 hotbird

Linux server

Geplaatst:

Inderdaad. En de prijs is er ook naar. Een basispakket met HD upgrade is prijstechnisch prima!

Nu nog Penthouse HD blush

Receiver: VU+ Solo 4K

Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)

Geplaatst:

FTA zal het nooit zijn, wel FTV.

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Geplaatst:
Origineel bericht van: Sjaak(k)
Er staat dat NED 1,2,3 HD gratis zijn (zoals bij Ziggo) houd dat dan in echt FTA confused

FTV @Sjaak(k) dus er moet een geldige kaart in de ontvanger. laugh
Geplaatst:
Origineel bericht van: iRuud
Origineel bericht van: Harley
Bron?

Even goed lezen.. de bron is hijzelf want hijzelf heeft de suggesties.

En ik moet eens goed kijken op wie hij nu replied.. :-(
Geplaatst:

En misschien ook nog wat toevoegingen voor TVVlaanderen abonnees.....

Waarom Canvas HD er niet bijzit is mij toch een raadsel. Kan ook perfect voor CDS-kijkers gebruikt worden.

Voor CDS-kijkers is dit geweldig nieuws, voor TVVlaanderen-kijkers voorlopig niet echt om te beginnen dansen. Eigenlijk enkel de toevoeging van NED 2 en 3 HD en dat was al een tijd bekend.

Greets

Geplaatst:
Origineel bericht van: Paullo
En misschien ook nog wat toevoegingen voor TVVlaanderen abonnees.....

Plaats 10 en 11 is op de lijst nog niet ingevuld misschien zijn ze nog aan het onderhandelen met de BRT.

Maar mijn meest bekeken zenders zitten allemaal bij de eerste 10 dus vanaf April kan ik alles in HD zien. laugh
Geplaatst:

Citaat:
Waarom Canvas HD er niet bijzit is mij toch een raadsel. Kan ook perfect voor CDS-kijkers gebruikt worden.

Wie zegt dat? Ik denk niet dat zoiets in het lijstje van Canal Digitaal thuis hoort. Ik ga er dan ook vanuit dat er ook nog een persberichtje komt van TV Vlaanderen...

Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)

Geplaatst:

in t lijstje wat CDS Op de site heeft?

daar staat toch echt al wat :?

Philips LNB, 60cm pan, HVR-5500 DVB-S/S2/C/T, Cinergy HTC stick DVB-C/T, FS DVB-T stik

HVR-5500 -> CDS/TVV / Ziggo Digitaal

Cinergy HTC -> Ziggo Digitaal / FM

FS DVB-T -> Digitenne

Geplaatst:

Zijn 10 en 11 ondertussen niet ingevuld als Film1 en Sport1 HD.

Ik lees elders dat ook Film 1 Action ter beschikking komt voor CDS-kijkers.

Greets

Geplaatst:

jup lijkt er wel op..

CDS strikes back laugh

Philips LNB, 60cm pan, HVR-5500 DVB-S/S2/C/T, Cinergy HTC stick DVB-C/T, FS DVB-T stik

HVR-5500 -> CDS/TVV / Ziggo Digitaal

Cinergy HTC -> Ziggo Digitaal / FM

FS DVB-T -> Digitenne

Geplaatst:

Citaat:
Zijn 10 en 11 ondertussen niet ingevuld als Film1 en Sport1 HD.

Maar wie zegt dat er niet meer ruimte vrij is?

Geplaatst:

Ik wil best geloven dat er nog ruimte is, maar als Servus-tv en Anixe HD al in de lijst worden geplaatst, zou je toch verwachten dat Canvas HD (als de zender voorzien is) er ook zou tussenstaan, want de SD-versie zit toch in het familiepakket bij CDS.

Greets

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen