ASG-60 Geplaatst: 7 april 2010 Geplaatst: 7 april 2010 Op de bekende satelliet informatie website word geschreven dat er een bevestiging is van Canal Digitaal dat de nieuwe transponder voor RTL 5 HD, RTL 7 HD, Net 5 HD en Veronica HD volgende week dinsdag (13 April) aangezet wordt (als test) en dat op Donderdag (15 April) de zenders definitief worden doorgegeven. De datum is dus bekend. VU+ Duo 2 (2 X DVB-S) VU+ Duo 2 (1 X DVB-S / 1 X DVB-T)Visiosat BiSat G3 D + 4 Alps TwinVisiosat SMC 100V2 + Moteck SG-2100A + Inverto Black Ultra
Neptunus Geplaatst: 7 april 2010 Geplaatst: 7 april 2010 Kan niet wachten, met name Net5 heeft een paar prachtige amerikaanse series die ik graag in HD wil zien! Wel is zo dat mijn harddisks een stuk sneller vol lopen met die HD opnamen. Toch maar even een terabytje erbij prikken. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Gerard 76 Geplaatst: 7 april 2010 Geplaatst: 7 april 2010 Origineel bericht van: ASG-60 Op de bekende satelliet informatie website word geschreven dat er een bevestiging is van Canal Digitaal dat de nieuwe transponder voor RTL 5 HD, RTL 7 HD, Net 5 HD en Veronica HD volgende week dinsdag (13 April) aangezet wordt (als test) en dat op Donderdag (15 April) de zenders definitief worden doorgegeven. De datum is dus bekend. Kijk,daar word ik nou vrolijk van
Gast calculator Geplaatst: 8 april 2010 Geplaatst: 8 april 2010 Toch vind ik dat het zonder Ketnet/Canvas HD niet compleet is. Zeker vergeleken bij de Vlamingen worden wij erg verwend met HD zenders.
Littlesat Geplaatst: 8 april 2010 Geplaatst: 8 april 2010 Wie weet wordt de hele TVV transponder nog dit jaar omgezet om plaats te maken voor VTM-HD en KetNet/Canvas-HD... Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Pieter-Brugge Geplaatst: 8 april 2010 Geplaatst: 8 april 2010 Goed nieuws dat de laatste zenders er volgende week dinsdag al bijkomen. Vanaf volgende week Lost dus in HD op Net 5 !! Nu maar hopen dat Canvas hd en misschien ook VTM hd tegen de zomer of dit jaar nog worden bijgevoegd. Groeten, Pieter Visiosat Big Bisat 5W - 19,2E - 23,5E - 28,2E (Atlantic Bird & Astra 1, 2 & 3) Rebox RE-2200HD HD-ontvanger (Astra 1 en 3) - VU+ Duo (Enigma 2 met CCcam & officiële canal digitaal module) M-7 Telesat officiële box Sony HX-850 (40 inch) Sony W85C (65 inch)
Alfons Verbiest Geplaatst: 8 april 2010 Geplaatst: 8 april 2010 Ketnet / Canvas is een "publieke" omroep. Dat verwacht ik dus ook wel. Te meer daar er al aanbieders in Nederland zijn die hem in HD aanbieden. VTM is echter commercieel en ik denk niet dt dit zal gebeuren.
Amager95 Geplaatst: 8 april 2010 Geplaatst: 8 april 2010 Origineel bericht van: Pieter-Brugge Goed nieuws dat de laatste zenders er volgende week dinsdag al bijkomen. Vanaf volgende week Lost dus in HD op Net 5 !! Nu maar hopen dat Canvas hd en misschien ook VTM hd tegen de zomer of dit jaar nog worden bijgevoegd. Groeten, Pieter Je hebt in Vlaanderen toch ook nog van de VRT de zenders: Een+ Ketnet+ en Canvas+ ? Zouden deze niet op de satelliet moeten komen dan?
GHP Geplaatst: 8 april 2010 Geplaatst: 8 april 2010 Ik snap nu iets niet... Normaal zitten er ongeveer 6 HD zenders op een transponder, nu maar vier? Dus meer bandbreedte voor de kanalen... ze kunnen er altijd nog een paar leuke zenders bij op zetten. Film1 24h is ook dubbel, die mag ook wel weg als het aan mij ligt... DreamBox 8000HD PVR (DVB-S/DVB-C) - Dream Elite BH 1.3.3 - CCcam 2.1.4 DreamBox 800HD PVR (DVB-S) - Dream Elite BH 1.3.3 - CCcam 2.1.4 WaveField T55 -0.8/4.8/9.0/13.0/19.2/23.5/28.2
dream7020 Geplaatst: 8 april 2010 Geplaatst: 8 april 2010 Origineel bericht van: calculator Toch vind ik dat het zonder Ketnet/Canvas HD niet compleet is. Zeker vergeleken bij de Vlamingen worden wij erg verwend met HD zenders. Heb de epg eens bekeken. Wat voor toegevoegde waarde heeft die zender nu in HD? Vu Plus solo 4k Dreambox 8000 ssc Triax 88 multiblock 19-23-28-13 Laminas 120 rotor digipower sga 2100 lnb inverto black ultra
Noordzee Geplaatst: 9 april 2010 Geplaatst: 9 april 2010 Tour de France Belgisch Voetbal Andere wielerkoersen Veldrijden Jeugdprogramma's op Ketnet En zo heeft iedere zender zijn liefhebbers. Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000) Ontvanger : VU+ DUO 4K (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) Schotel : Visiosat Bisat Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird
Gast patje7of9 Geplaatst: 9 april 2010 Geplaatst: 9 april 2010 Origineel bericht van: Noordzee Tour de France Belgisch Voetbal Andere wielerkoersen Veldrijden Jeugdprogramma's op Ketnet En zo heeft iedere zender zijn liefhebbers. Het einge wat in HD uitgezonden wordt op Canvas zijn: -Tour de France -WK voetbal in Zuid-Afrika -Europa Leauge voetbal Geef jij eens me de bron dat jeugdprogramma's,belgisch voetbal en veldrijden ook in HD uitgezonden worden. Er is maar bitter weinig native HD te zien op Ketnet/Canvas terwijl VTM HD een beter aanbod heeft.
Pieter-Brugge Geplaatst: 9 april 2010 Geplaatst: 9 april 2010 Amager95, Klopt één+, en canvas/ketnet+, zijn ook nog 2 Vlaamse vrt-zenders, ik kan deze ontvangen via dvb-t, maar deze zullen waarschijnlijk niet op satelliet komen, want deze zenden heel weinig uit, één+ maar enkele uurtjes in de week villa politica als de uitzendingen op één aflopen, canvas+ heeft meestal 's avonds wel elke dag een thema-uitzending. Alles te samen (één+ en ketnet/canvas+) misschien max. 10 uurtjes per week. Canvas hd, maakt inderdaad meeste kans om er eerst bij te komen, want deze kan zowel voor TVV als Canal Digitaal gebruikt worden. Er gaan geruchten dat deze rond de zomer bijgevoegd zou worden. Groeten, Pieter Visiosat Big Bisat 5W - 19,2E - 23,5E - 28,2E (Atlantic Bird & Astra 1, 2 & 3) Rebox RE-2200HD HD-ontvanger (Astra 1 en 3) - VU+ Duo (Enigma 2 met CCcam & officiële canal digitaal module) M-7 Telesat officiële box Sony HX-850 (40 inch) Sony W85C (65 inch)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen