Ou-Tannu Geplaatst: 8 februari 2010 Geplaatst: 8 februari 2010 tja t zou kunnen.. nja als CDS door deze actie ineens heeeeeeel veel mpeg4 ontvangers gaat verkopen dan is er ook een grotere kans weer dat de er nog meer SD zenders over zullen gaan in mpeg4 Philips LNB, 60cm pan, HVR-5500 DVB-S/S2/C/T, Cinergy HTC stick DVB-C/T, FS DVB-T stik HVR-5500 -> CDS/TVV / Ziggo Digitaal Cinergy HTC -> Ziggo Digitaal / FM FS DVB-T -> Digitenne
Erik Slagter Geplaatst: 8 februari 2010 Geplaatst: 8 februari 2010 Maar waar ik nu zo benieuwd naar ben: waarom nu opeens? Waarom laten ze ons eerst een jaar klagen en laten 0,0 merken dat het hun ook maar iets interesseert en komen ze dan opeens met twee hele transponders? Ze kunnen toch af en toe wel eens een beetje laten weten dat een klacht bekend is, dat het ze wel iets kan schelen en dat ze ermee bezig zijn? DM8000 + VU+Ultimo + GSO op Wavefrontier PLI Core Member www.openpli.org
pepper Geplaatst: 8 februari 2010 Geplaatst: 8 februari 2010 Nu niet klagen. Ben al blij dat we voorzien worden van de HD zenders. Het volgende punt is deze te vullen met HD uitzendingen groeten pepper 2 x VU+ duo - 1 x Dream 800 - 1 x Dream7000 - 1 x Dream 500 Wavefrontier T90
Erik Slagter Geplaatst: 8 februari 2010 Geplaatst: 8 februari 2010 Het is ook wel weer voor een deel een sigaar uit eigen doos: BBC HD ARD HD ZDF HD ARTE HD ANIXE HD Luxe TV HD EINS Festival HD Volgens mij zijn die allemaal FTA (op hun eigen transponder)! Wat mij overigens echt zorgen baart: Citaat: 13 Eén HD - Onderdeel Familie pakket Direct Momenteel zit die in het HD pakket, een mooie manier om voor een fatsoenlijk prijs België te kunnen kijken zonder dat belachelijke familie-pakket af te hoeven nemen. Uit deze lijst maak ik op dat ik die dus straks kwijt ben. DM8000 + VU+Ultimo + GSO op Wavefrontier PLI Core Member www.openpli.org
LINKEY Geplaatst: 8 februari 2010 Geplaatst: 8 februari 2010 Origineel bericht van: Erik Slagter Maar waar ik nu zo benieuwd naar ben: waarom nu opeens? Waarom laten ze ons eerst een jaar klagen en laten 0,0 merken dat het hun ook maar iets interesseert en komen ze dan opeens met twee hele transponders? Ze kunnen toch af en toe wel eens een beetje laten weten dat een klacht bekend is, dat het ze wel iets kan schelen en dat ze ermee bezig zijn? Canaldigitaal is overgenomen en "samenwerking" met astra is verbetert. Mut@nt HD51 4K twin DVB-C with Ziggo CIplus
vGnp Geplaatst: 8 februari 2010 Geplaatst: 8 februari 2010 Origineel bericht van: Erik Slagter Maar waar ik nu zo benieuwd naar ben: waarom nu opeens? Waarom laten ze ons eerst een jaar klagen en laten 0,0 merken dat het hun ook maar iets interesseert en komen ze dan opeens met twee hele transponders? Ze kunnen toch af en toe wel eens een beetje laten weten dat een klacht bekend is, dat het ze wel iets kan schelen en dat ze ermee bezig zijn? Toen ik in November vorig jaar op het punt stond om een DM8000 te kopen, maar nog over de streep moest worden getrokken betreffende de aanschaf, was een van de argumenten van de satboer dat "rond Maart 2010" veel Nederlandse HD content zenders beschikbaar zouden komen. Klaarblijkelijk was het bij de dealers dus al wel aangekondigd. vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
Erik Slagter Geplaatst: 8 februari 2010 Geplaatst: 8 februari 2010 Dat zou inderdaad ook kunnen, dat het vooral geheimgehouden moest worden voor de consument (want???). DM8000 + VU+Ultimo + GSO op Wavefrontier PLI Core Member www.openpli.org
Jan1962 Geplaatst: 8 februari 2010 Geplaatst: 8 februari 2010 Waar is trouwens RTL8 HD? Die zie ik er niet bij staan. DM7020HD, DM500HD, ziggo, sat13/19,2/23,5/28,2
Davev Geplaatst: 8 februari 2010 Geplaatst: 8 februari 2010 als er op voorhand al een en ander gelekt was waren er weer weet ik veel wat voor verwachtingen en een hoop teleurstelling. Nu verwachtte niemand iets en kijk; (bijna) iedereen tevreden. Dreambox DM600 pli jade3 Dreambox DM800 Gemini 4.6 Technisat multytenne twin
Davev Geplaatst: 8 februari 2010 Geplaatst: 8 februari 2010 Origineel bericht van: Jag Waar is trouwens RTL8 HD? Die zie ik er niet bij staan. biedt nog te weinig hd content staat er ergens. Dreambox DM600 pli jade3 Dreambox DM800 Gemini 4.6 Technisat multytenne twin
jooroe Geplaatst: 8 februari 2010 Geplaatst: 8 februari 2010 Wat een goed nieuws is dit :-) Eindelijk echt profijt van mijn HD-pakketje en DM800. Vu+ Ultimo - Open Pli Vu+ Duo - Open Pli Viosat G4 2xALPS duoLNB, 2xALPS quadLNB
Hans v O 286 Geplaatst: 8 februari 2010 Geplaatst: 8 februari 2010 Ik ben hier heel blij mee met 3HD receivers Samsung UHD 55" 3D , VU+ 4k solo VU+ Zero Samsung led 40" Bigsat Viosat , Onkyo TX-NR 515 met 7.1 Jamo boxen
Ou-Tannu Geplaatst: 8 februari 2010 Geplaatst: 8 februari 2010 RTL 8 is toch RTL herhaling zolang RTL8 al bestaat heb ik er nog nooit een keer naar gekeken.. :') missen doen we t dus niet Philips LNB, 60cm pan, HVR-5500 DVB-S/S2/C/T, Cinergy HTC stick DVB-C/T, FS DVB-T stik HVR-5500 -> CDS/TVV / Ziggo Digitaal Cinergy HTC -> Ziggo Digitaal / FM FS DVB-T -> Digitenne
Ou-Tannu Geplaatst: 8 februari 2010 Geplaatst: 8 februari 2010 Origineel bericht van: Erik Slagter Maar waar ik nu zo benieuwd naar ben: waarom nu opeens? Waarom laten ze ons eerst een jaar klagen en laten 0,0 merken dat het hun ook maar iets interesseert en komen ze dan opeens met twee hele transponders? Ze kunnen toch af en toe wel eens een beetje laten weten dat een klacht bekend is, dat het ze wel iets kan schelen en dat ze ermee bezig zijn? mischien omdat er ook geen plek was op 23.5E.. er is destijds met t voortijdig overlijden van de Astra 5 (31.5E) ineens wat krapte nu de 2C er hangt.. en er weer wat geschuif is zal er wel ruimte vrij komen ! en nu maar wachten op de Astra 3B :7 nog meer transponders <3 Philips LNB, 60cm pan, HVR-5500 DVB-S/S2/C/T, Cinergy HTC stick DVB-C/T, FS DVB-T stik HVR-5500 -> CDS/TVV / Ziggo Digitaal Cinergy HTC -> Ziggo Digitaal / FM FS DVB-T -> Digitenne
iRuud Geplaatst: 8 februari 2010 Geplaatst: 8 februari 2010 Origineel bericht van: Jag Waar is trouwens RTL8 HD? Die zie ik er niet bij staan. Origineel bericht van: Davev biedt nog te weinig hd content staat er ergens. En dat is juist de RTL zender waarop - door de overvloed aan amerikaanse HD programma's - de meeste HD programmering kan/is. Was ook de reden dat deze zendert bij de kabelaars als eerste RTL HD zender kwam
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen