Gast Mimisiku Geplaatst: 8 februari 2010 Geplaatst: 8 februari 2010 Ben aan het spelen met de SAB HL Ultimate Super Plus met daarin FW 107.04. Hierin bevindt zich een CAS EMU met Keys voor o.a. CSAT, ABSAT en ART.. Nu doet zich het vreemde probleem voor dat MTV NL niet vrijgegeven wordt. Om beter te zeggen je hoort de zender af en toe 'ploppen'. Heel soms een fractie beeld.. Rare is dat echt alleen deze zender uit het MTV pakket dit doet! Alle andere als VH1, MTV 2, MTV HD doen het allemaal goed. Ik heb een CDS kaart in de interne kaartlezer met volledig pakket.. Ik verdenk de CAS EMU ervan dat hij poogt de zender te openen met een CW uit de CAS EMU en dan waarschijnlijk iets van Cryptoworks / Nagra... Maar waar te zoeken? Die lijst is enorm lang... Iemand een idee... Met de officiele firmware (zonder CAS EMU) geen probleem..
stefan.wolfrum Geplaatst: 8 februari 2010 Geplaatst: 8 februari 2010 misschien kun je dat beter vragen op op een ander forum, nl **GEEN RECLAME**, hier heb ik weinig posts voor de sab gezien. die q-en moet je uit de naam, halen, maar de reclamecensuur maakt ze nodig. VU+ Ultimo Open PLI 4, astra 19, 23 en 28 met multytenne
stefan.wolfrum Geplaatst: 8 februari 2010 Geplaatst: 8 februari 2010 tja, schijnbaar is men bij de directie van mening dat 'concurrende' fora minder respectabel zijn dan het eigen, dus als iemand wil weten waar je moet zoeken voor de sab-ontvangers (toch ook nette apparaten) dan stuur me even een pm. het zij zo. VU+ Ultimo Open PLI 4, astra 19, 23 en 28 met multytenne
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen