Ga naar inhoud


Verwarde man verplaatst trein op station


dreamlover8000

Aanbevolen berichten

DEN BOSCH - Een verwarde man uit Den Dolder is er zondagochtend vroeg in geslaagd om een trein ongeveer 100 meter te verplaatsen.

De man reed met de lege passagierstrein van perron 4a naar perron 4b. NS-medewerkers hebben de man uit de trein gehaald en aan de politie overgedragen, meldde een woordvoerster van het Korps landelijke politiediensten maandag.

 

De trein was niet afgesloten zoals hoort, aldus de politie. Het station was vanwege het vroege uur vrijwel verlaten. De politie heeft de verwarde man teruggebracht naar de instelling waar hij woont.

 

www.nu.nl

 

Bij ons in de regoniale krant staat dat het gaat om een psychiatrische patient,die zaterdagavond terug moest zijn in de inrichting. hij had tijdelijke verlof. deur van trein stond open en kon zo weg rijden met de trein.

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Persoonlijk vind ik de laatste grap niet leuk!

Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden.

 

Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.

Link naar reactie
Delen op andere sites

SNappen doe ik het niet .....

 

Meld zich een natuurtalentje aan, gratis en voor niks. Slaan ze die gast in de boeien ?

 

Als iedereen zo werkwillig was dan hadden we helemaal geen werkeloosheidsprobleem in Nederland...

 

:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er gaan tegenwoordig veel verwarde mensen met de trein :

 

 

 

Geen explosieven gevonden op station Den Bosch

Uitgegeven: 9 februari 2010 13:09

Laatst gewijzigd: 9 februari 2010 17:01 Bron : nu.nl

 

DEN BOSCH - Er zijn dinsdag geen explosieven gevonden op het station in Den Bosch. De man in het witte gewaad die met een bom dreigde, zou geen terrorist zijn maar een verwarde man.

 

 

Ik blijf toch maar met de auto naar mijn werk gaan, denk ik.

You can never solve a problem on the level on which it was created
Groeten, Jos
VU+DUO2-2-S2; 1xT/C; OpenATV 5.1; Logitech 700;Maximum E85 HB,A1,A2,A3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...