dreamlover8000 Geplaatst: 8 februari 2010 Geplaatst: 8 februari 2010 hoe kun je in shoutcast een radiostation toevoegen? welke config file is dat?
dreamlover8000 Geplaatst: 8 februari 2010 Auteur Geplaatst: 8 februari 2010 edit de volgende file: /usr/lib/enigma2/python/Plugins/Extensions/SHOUTcast/favorites.user dan komt internetstation bij de favouriten erbij te staan. Ik geef antwoord op mijn eigen vragen.
Satlook Geplaatst: 8 februari 2010 Geplaatst: 8 februari 2010 Maar nu is mijn vraag en misschien weet je daar ook een antwoord op! Waar staan de stations die niet in de favoriten lijst staan? Ik heb southcast via de image gedownload en daar stonden al een aantal stations in, maar die staan allemaal niet op de favoriten lijst, maar waar staan ze dan wel ? DM8000 HD - Newnigma VU+ duo - PLI Triple dragon - PICmod cronbear1 image Echostar 7000 viaccess Gregorian 120 & 90 cm Visiosat bisat
waterpas Geplaatst: 8 februari 2010 Geplaatst: 8 februari 2010 dreamlover8000, met het beantwoorden van je eigen vraag heb ik er nu ook een. Ik kan de favorieten editten met 'n lullige editor als wordpad, maar als ik wat wil toevoegen, volstaat 'n url dan, of moet er nog veel meer worden ingevuld? Ik wil m'n favorieten uit Screamer er in plempen. waterpas In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.
dreamlover8000 Geplaatst: 8 februari 2010 Auteur Geplaatst: 8 februari 2010 Origineel bericht van: Satlook Maar nu is mijn vraag en misschien weet je daar ook een antwoord op! Waar staan de stations die niet in de favoriten lijst staan? Ik heb southcast via de image gedownload en daar stonden al een aantal stations in, maar die staan allemaal niet op de favoriten lijst, maar waar staan ze dan wel ? onder de knop genres krijg je alle radiostations te zien van de shoutcast server. althans bij open-pli is dat zo.
dreamlover8000 Geplaatst: 8 februari 2010 Auteur Geplaatst: 8 februari 2010 Origineel bericht van: waterpas dreamlover8000, met het beantwoorden van je eigen vraag heb ik er nu ook een. Ik kan de favorieten editten met 'n lullige editor als wordpad, maar als ik wat wil toevoegen, volstaat 'n url dan, of moet er nog veel meer worden ingevuld? Ik wil m'n favorieten uit Screamer er in plempen. waterpas voorbeeld: config.Entries.3.text=http://78.157.220.13:8046 config.Entries.3.type=url config.Entries.3.name=Heuvellandexpress- het kanon van Limburg - [sHOUTcast.com] let op: shoutcasts met asx of m3u extensie werken niet. bovenstaand ip 78.157.220.13:8046 is officieel ook een m3u extensie,maar gewoon gekeken met een editor wat voor ip-adres erin staat en klaar.
Satlook Geplaatst: 9 februari 2010 Geplaatst: 9 februari 2010 Citaat: onder de knop genres krijg je alle radiostations te zien van de shoutcast server. althans bij open-pli is dat zo. Oh! dat wist ik nog niet, dat de stations onder het knopje genres dus op een shoutcast server staan ,( ik dacht ook in een config file) Maar ik moet dus gewoon in de favoriten lijst mijn eigen stations toevoegen. Ik heb er een paar op mijn verlanglijstje staan o.a. Kink FM Kink Clasx Studio brussel Kicks radio Dit is mij echter nog niet gelukt om dze toe te voegen. Ik ga het nog eens proberen. gr. DM8000 HD - Newnigma VU+ duo - PLI Triple dragon - PICmod cronbear1 image Echostar 7000 viaccess Gregorian 120 & 90 cm Visiosat bisat
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen