Gast Geplaatst: 9 juli 2002 Geplaatst: 9 juli 2002 Hallo daar weet er soms iemand de juiste kaart instelling ,voor een fun 5in1 voor 1.05 aston op de pic bin editor,daar ik steeds de verkeerde providers te zien krijg.(Met de philips en strong file's lukt het wel.
Gast Geplaatst: 9 juli 2002 Geplaatst: 9 juli 2002 misschien een rare wedervraag maar waarom gebruik je picbin editor voor het editten van funfiles en niet bijv. isve-edit.Deze is mijns inziens zeker zo gebruiksvriendelijk. bob
Gast Geplaatst: 9 juli 2002 Geplaatst: 9 juli 2002 Bedankt voor het snelle antwoord,waar kan ik isve-edit het best downloaden ,dan probeer ik deze eens uit . Groetjes van ***ongewenste_url***.
Maku Geplaatst: 9 juli 2002 Geplaatst: 9 juli 2002 Kijk eens bij duwgati voor een antwoord op beide vragen.
Gast Geplaatst: 9 juli 2002 Geplaatst: 9 juli 2002 Ok ,thanks voor info(stom van mij om deze vraag te stellen)Heb de info van pic bin edditor gevonden,en test later de isve-edit nog eens uit. GROETJES VAN ***ongewenste_url***
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen