Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

ik heb duck files op de glodcard gezet alles doet prima maar ik kan sbs6 en yorin,net5 en nog wat niet krijgen weet iemand wat ik daar aan moet doen<BR>gegroet. frown.gif" border="0

Geplaatst:

Leg eens even uit in welke ontvanger jij je GLODCARD drukt.<BR>Misschien kan iemand je dan helpen.

Geplaatst:

Ik denk dat je software versie 2.0 in je ontvanger hebt zitten, dit kun je nakijken in je menu.<BR>Als dit zo is dan is dat het probleem.<P>Als je de software 1.5 kunt proggen kun je deze zenders weer ontvangen met een goldwaffer.<P>Groeten Ronald wink.gif" border="0

Geplaatst:

dat zou ik maar niet doen de versie 20 is ontwikkeld voor c+ dus normaal gesproken is deze goed<BR>staan deze kanalen wel in de lijst bij jouw want het is raar dat je wel de andere hebt alles is nml. 0e key<P>succes GERARD

Geplaatst:

Hi o.lenting<P>Ik denk dat je hier weer met het fenomeen van een te grote signaalsterkte te maken hebt.<BR>Om de één of andere reden leest de Strong dan de door U vernoemde zenders niet in.<BR>Er zijn twee mogelijkheden :<BR>- als je bij de schotel kan gooi er dan voor 50% een doek over.<BR>- kun je niet bij de schotel of is ze te groot dan moet je een signaalverzwakker plaatsen.<BR>Na het inlezen kunnen deze maatregelen verwijderd worden !<P>groetjes

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.