SalimRMAF Geplaatst: 9 februari 2010 Geplaatst: 9 februari 2010 Hallo allen! Aangezien Canal Digitaal het HD pakket gaat uitbreiden, wil ik niet meer FTA gaan kijken via mijn Topfield 7700HSCI. Nu weten jullie meer dan ik over het hele CI/card gebeuren, en wil dus graag 3 dingen weten: 1: Hoe kan ik het goedkoopste naar de HD zenders kijken? (CAM/CI) 2: Hoe kan ik zo stabiel/toekomstzeker kijken? CARD+CI 3: Hoe kan ik naar CD kijken, met een CAM met "meer" mogelijkheden? Jullie snappen wat ik bedoel. Ik heb vernomen dat ik een SECA3 kaartje nodig heb; die ga ik tweedehands halen. Ik weet alleen niet precies welke CAM ik moet hebben. Alvast Bedankt! Xtrend ET7500 - Visiosat G4D Quadro - 9 - 13 - 19.2 - 23.5 - 28 - 36
Terradon Geplaatst: 9 februari 2010 Geplaatst: 9 februari 2010 Hoi, zal kort zijn, 1 CD Mediaguard cam circa 55 euro nieuw of een Aston 1.07 vanaf software versie 2.18 cira 80 euro 2 wederom de Mediaguard de Aston kan je niks garanderen 3 CD kijken met hobbycam is niet meer wel zijn er nog leuke dingen te doen met oa de dragon,s , matrix serie ed En om Cd te bekijken heb je idd een seca3 kaart nodig die ook hier voor circa 50 euro word aangeboden...anders ergens anders op het net, kijk wel uit met het kopen van een seca 2 kaart, het is niet zeker of die ondersteund blijven en voor het omruilen heb je alle oude gegevens nodig van de vorige eigenaar........ Groetjes...........
Gast Geplaatst: 9 februari 2010 Geplaatst: 9 februari 2010 Origineel bericht van: SalimRMAF Hallo allen! Aangezien Canal Digitaal het HD pakket gaat uitbreiden, wil ik niet meer FTA gaan kijken via mijn Topfield 7700HSCI. Nu weten jullie meer dan ik over het hele CI/card gebeuren, en wil dus graag 3 dingen weten: 1: Hoe kan ik het goedkoopste naar de HD zenders kijken? (CAM/CI) 2: Hoe kan ik zo stabiel/toekomstzeker kijken? CARD+CI 3: Hoe kan ik naar CD kijken, met een CAM met "meer" mogelijkheden? Jullie snappen wat ik bedoel. Ik heb vernomen dat ik een SECA3 kaartje nodig heb; die ga ik tweedehands halen. Ik weet alleen niet precies welke CAM ik moet hebben. Alvast Bedankt! 1 en 2 absoluut de Mediaguard CAM. 3 niet via een CAM, maar via een hobby decoder.
RobbieT Geplaatst: 9 februari 2010 Geplaatst: 9 februari 2010 Als je ook nog geen kaart hebt, dan kan je het goedkoopste de combi Canal Digitaal module (Mediaguard)+ kaart in 1 keer bestellen. Mijn ervaring is dat die module op dit moment vrij aardig loopt. De best lopende module blijft nog steeds de Aston 1.07, maar die is wel ongeveer € 30 duurder dan de losse Canal Digitaal module. CanalDigitaal, blijf met je vingers van onze opnamemogelijkheden af! Xtrend ET-9000, Samsung HD322HJ 320Gb, OpenPLi 2.1 Visiosat G4 Quadro, Astra 19.2, Hotbird 13.0, Astra 28.2, Astra 23.5
SalimRMAF Geplaatst: 9 februari 2010 Auteur Geplaatst: 9 februari 2010 Maar ik kan alleen een card+cam van CD kopen MET een abbo: of het Themapakket, of het Recreatiepakket? Dat wil ik niet; ik wil dus alleen STB+HD pakket. Nou, Mediaguard vs Aston... Xtrend ET7500 - Visiosat G4D Quadro - 9 - 13 - 19.2 - 23.5 - 28 - 36
dogeatdog Geplaatst: 10 februari 2010 Geplaatst: 10 februari 2010 ik kan met mijn Dragon-cam naar eurosport-HD kijken. met de TF7700
Noordzee Geplaatst: 10 februari 2010 Geplaatst: 10 februari 2010 De Aston 1.07 draait probleemloos in mijn Topfield 7700 HSCI. Toen ik die cam kocht een kleine 2 jaar geleden deed de Mediaguard Cam het niet goed in de Topfield. Vandaar dan ook de aankoop van de Aston 1.07 Ik weet eigenlijk niet of het probleem met de Mediaguard-cam ondertussen al verholpen is. Garantie voor de toekomst heb je nooit in deze (Sat-)wereld. Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000) Ontvanger : VU+ DUO 4K (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) Schotel : Visiosat Bisat Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird
Littlesat Geplaatst: 10 februari 2010 Geplaatst: 10 februari 2010 Als het goed is moet de canaldigitaal cam na een software upgrade gewoon werken. Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Gast Geplaatst: 11 februari 2010 Geplaatst: 11 februari 2010 Origineel bericht van: Littlesat Als het goed is moet de canaldigitaal cam na een software upgrade gewoon werken. Hier zit inderdaad de laatste upgrade in en draait gewoon probleemloos. Waarom 30 euro extra uitgeven als het met minder ook werkt? Verder: in hoeverre wordt de Aston door CD ondersteund? Ooit had ik de Aston 1.05 en die werkte goed tot CD ging rommelen in de codering. Dan kan je alsnog een andere CAM op de kop gaan tikken en heb je twee keer de kosten
dogeatdog Geplaatst: 11 februari 2010 Geplaatst: 11 februari 2010 de nieuwe Aston 1.07 word gewoon ondersteund door CD. de afspraak is een 2 jaar geleden gemaakt. de Aston 1.o5 viel er buiten en Aston heeft hem ook laten vallen, ik had hetzelfde probleem. Maar omdat ik het basispakket heb heeft CD hem voor mij vervangen
Gast vwbeetle Geplaatst: 11 februari 2010 Geplaatst: 11 februari 2010 Zelf heb ik zeer goede ervaringen met de Powercam Pro. Met de Aston module krijg ik af en toe een coderingsmelding in beeld (verdwijnt wel bijna direct, maar zeer irritant).
Tonskidutch Geplaatst: 11 februari 2010 Geplaatst: 11 februari 2010 zo perfekt is die aston nu ook weer niet. lees maar een gek ding dus, ondanks dat ik dat vergeten was. maar ja hij werkt en als alternatief is zo'n powercam ook heel goed Traces Of You Anoushka Shankar, Norah Jones
SalimRMAF Geplaatst: 11 februari 2010 Auteur Geplaatst: 11 februari 2010 Aston 1.07 / CI Officiele Module staat vast nu! Allebei perfecte CAM's. Nu nog een Card scoren. Standaard SECA3? Maakt de kleur ervan uit? Ik denk het wel want ik heb er al het een en ander over gelezen. Xtrend ET7500 - Visiosat G4D Quadro - 9 - 13 - 19.2 - 23.5 - 28 - 36
RobbieT Geplaatst: 11 februari 2010 Geplaatst: 11 februari 2010 Er zijn bij mijn weten maar 2 soorten Seca 3 kaarten van Canal Digitaal. De oranje kaart, als primaire kaart bedoelt, en de grijze kaart die alleen te koppelen is aan een primaire kaart. Alle andere kaarten zijn Seca 2 kaarten, als je die tweedehands koopt moet je opletten dat de kaart nog actief is en dat je de kaart nog kan overschrijven. Even CD bellen om na te vragen is dan de moeite. CanalDigitaal, blijf met je vingers van onze opnamemogelijkheden af! Xtrend ET-9000, Samsung HD322HJ 320Gb, OpenPLi 2.1 Visiosat G4 Quadro, Astra 19.2, Hotbird 13.0, Astra 28.2, Astra 23.5
SalimRMAF Geplaatst: 12 februari 2010 Auteur Geplaatst: 12 februari 2010 Aston 1.07 Single (Of officiele CD Mediaguard) Oranje Seca 3 kaartje van CanalDigitaal. Gratis kijkplezier met NED1,2,3. Met een beetje zekerheid. Ik heb al een "Vraag" geplaatst! Xtrend ET7500 - Visiosat G4D Quadro - 9 - 13 - 19.2 - 23.5 - 28 - 36
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen