SalimRMAF Geplaatst: 22 februari 2010 Auteur Geplaatst: 22 februari 2010 SECA 3 kaart is geregeld, de CAM heb ik inmiddels ook (Kaart komt binne 5 dagen) maar ik heb hem in mn 7700 gestopt en zie: Iemand moet hem voor me updaten, he? Denk dat ik dan maar gewoon voor een originele CAM ga. Xtrend ET7500 - Visiosat G4D Quadro - 9 - 13 - 19.2 - 23.5 - 28 - 36
dogeatdog Geplaatst: 23 februari 2010 Geplaatst: 23 februari 2010 zou je niet ff wachten tot je je kaart hebt?
SalimRMAF Geplaatst: 23 februari 2010 Auteur Geplaatst: 23 februari 2010 Pfff ja heb ik dat weer. Als je me je adres geeft, zal ik de CAM inc veel postzegels en een retourenveloppe naar je opsturen! Alvast erg bedankt. Groetjes! Xtrend ET7500 - Visiosat G4D Quadro - 9 - 13 - 19.2 - 23.5 - 28 - 36
alfred de witt Geplaatst: 23 februari 2010 Geplaatst: 23 februari 2010 Rotterdam / Rhoon is niet ver weg. ik wil hem voor je updaten naar 2.18 want dat werkt het beste. Overigens in een 7700 HSCI werkt een c + module zonder problemen. Alfred Vu duo 2, VU uno twin, T90, Philips 90cm offset schotel met diseqc motor, LG 4K 55"
Gast El Greco Geplaatst: 28 februari 2010 Geplaatst: 28 februari 2010 Origineel bericht van: Sjaak(k) Origineel bericht van: vwbeetle Zelf heb ik zeer goede ervaringen met de Powercam Pro.Met de Aston module krijg ik af en toe een coderingsmelding in beeld (verdwijnt wel bijna direct, maar zeer irritant). Dan heb je vast een 7700hd, die geeft idd problemen, een Aston dual werkt gewoon razend snel in een 7700hsci, en voor 30 euro meer heb je iets goeds En die coderings melding kun je op 1 sec zetten in het cam menu Sinds ze bij TVV me enkele maanden geleden een nieuwe kaart hebben toegezonden heb ik dit ook. Staat bij mij ook op 1 sec, is even vervelend maar niet irritant. Doch zit ik hier met een vraag, ik heb de 2.18/CA versie 2.0r14 en zit in een TF 7700 HSCI Systeem ID:23022 FW: 7.00.84 Volgens mij werkt alles goed maar kan er iets geupdate worden en zal dit dan een verbetering zijn of beter laten zoals het is? Groeten, Gert
verkerkbr Geplaatst: 28 februari 2010 Geplaatst: 28 februari 2010 Beste Sjaak, er is toch wat vreemds aan de hand met de Aston CAM upgrade. Na de upgrade werkt Cam module lange tijd goed. Echter op een bepaald moment, zonder aanwijsbare reden, reset het ding weer naar een eerdere versie zoiets als 1.03, waardoor HDTV ontvangst niet meer functioneert. Ned 1,2,3 doen het nog dan nog wel normaal. Mogelijk kan je nog herinneren, dat ik eens bij je op bezoek ben geweest. En juist vorige week trad de reset op, zonder dat er iets bijzonder heeft plaats gehad. Al die tijd heeft het ding goed gewerkt. Ik heb dit nu twee keer gehad. Is hier een oorzaak voor aan te geven ? En is dit te voorkomen. Groeten uit Zeeland, Bram
Gast NewAgeMan Geplaatst: 1 maart 2010 Geplaatst: 1 maart 2010 Dat hij zich weer terug zet is bekend bij versie 2.18, daar blijkt een bug in te zitten (volgens m`n sat dealer)(cardwr.) Daarom is er al weer enige tijd een nieuwe versie, en wel 2.23. Er werd mij verteld dat het verstandig is om de versies 2.18 en 2.19 te upgraden naar 2.23
verkerkbr Geplaatst: 1 maart 2010 Geplaatst: 1 maart 2010 Goede morgen Sjaak, blij te horen dat je een en ander nog weet. Ik heb een Kathrein UFS-910, die het verder prima doet. Draai in de flash 2.02RC en vanaf de usb stick diverse AAF E2 images. Er is een soort "trigger" waardoor plotseling de aangebrachte upgrade verloren gaat. Misschien in het activatie signaal ? Of na zoveel aanpassingen van de geldigheidsdatum ? Groeten uit een lichtbewolkt Zeeland, Bram
verkerkbr Geplaatst: 1 maart 2010 Geplaatst: 1 maart 2010 Beste NAM, goed om te weten, dat ik niet alleen ben met dit probleem. Het vreemde is dat het geruime tijd goed gaat en dan ineens loopt er ergens in de firmware een "emmer" over. Groet, Bram
Gast NewAgeMan Geplaatst: 1 maart 2010 Geplaatst: 1 maart 2010 Het terug vallen gebeurt echt niet bij een paar,als ik al hoor en zie van vrienden van mij, en mensen waar ik op visite kom hoeveel problemen ze wel niet hebben gehad met de aston cam versie 2.18 dan mag je me toch eens uit leggen waar het dan aan zou kunnen liggen. Ik praat hier over topfields 7700hsci,inverto scena 5,venton hd 100 en ga zomaar door. Er zullen er vast nog wel meer zijn, de tijd zal het leren. Want, na dat deze personen hun cam hadden opgewaardeerd of van cam waren veranderd waren de problemen wat het terug vallen betreft verholpen.
Gast El Greco Geplaatst: 1 maart 2010 Geplaatst: 1 maart 2010 Origineel bericht van: Sjaak(k) Origineel bericht van: El Greco Doch zit ik hier met een vraag, ik heb de 2.18/CA versie 2.0r14 en zit in een TF 7700 HSCI Systeem ID:23022 FW: 7.00.84 Volgens mij werkt alles goed maar kan er iets geupdate worden en zal dit dan een verbetering zijn of beter laten zoals het is? Groeten, Gert »Klik« Dag Sjaak, Heb ik enkele dagen geleden gelezen. Ik denk dat ik het maar zo ga laten, het werkt goed en heb buiten die cam melding nergens last van, zodus..... Thanks El Greco
Gast El Greco Geplaatst: 1 maart 2010 Geplaatst: 1 maart 2010 Origineel bericht van: NewAgeMan Het terug vallen gebeurt echt niet bij een paar,als ik al hoor en zie van vrienden van mij, en mensen waar ik op visite kom hoeveel problemen ze wel niet hebben gehad met de aston cam versie 2.18 dan mag je me toch eens uit leggen waar het dan aan zou kunnen liggen. Ik praat hier over topfields 7700hsci,inverto scena 5,venton hd 100 en ga zomaar door. Er zullen er vast nog wel meer zijn, de tijd zal het leren. Want, na dat deze personen hun cam hadden opgewaardeerd of van cam waren veranderd waren de problemen wat het terug vallen betreft verholpen. Zie mijn bijdrage hier hoger. Ik heb na 3 jaar nog NOOIT een uitval, hikken of wat dan ook gehad, enkel dus de cammelding. Ik ga dus zowel de TF al de Aston NIET upgraden. Waar ik me wel zorgen overmaak is dat ik me een tweede TF 7700 HSCI wil aanschaffen voor het buitenland en dat ik nu vrees voor de goede werking met een nieuwe Aston-cam 2.23 El Greco
HDfanaat Geplaatst: 1 maart 2010 Geplaatst: 1 maart 2010 Origineel bericht van: Sjaak(k) Dat uitvallen komt bij de Topfield sporadisch voor Ik heb in al mijn Topfields een Aston module en die zijn nog nooit uitgevallen!! Dat uitvallen gebeurd meestal bij andere ontvangers dan Topfield, dus waar zou het probleem nu zitten Ook hier nog nooit problemen gehad met de Aston versie 2.18 i.c.m. de 7700HSCI ( en ik heb deze tuner al enkele jaren ). Helaas af en toe wel last van hikken op sommige HD kanalen maar dat heeft echt niets met de cam te maken ! Ik ga zeker niet voor de 2.23 versie, waarom zou ik ( denk zelfs dat deze voor dit toestel alleen maar problemen zou creeeren die er nu niet zijn ).
AEO Geplaatst: 3 maart 2010 Geplaatst: 3 maart 2010 Ik heb sinds een paar weken het nieuwe HDTV pakket van CDS, en dus een officiële Mediaguardcam gekocht. Waar ik last van heb is dat het beeld veel freezes vertoont als ik de ontvanger net heb ingeschakeld. Na een half uur gaat het wel goed, maar vervelend is het wel. De module heb ik eind januari gekocht, zou er al nieuwe software voor zijn? Arnold, Topfield PVR 4000, Topfield 7700HD PVR, Sony KDL40W2000, Astra1, Astra2/Eurobird, Astra3, Hotbird
AEO Geplaatst: 4 maart 2010 Geplaatst: 4 maart 2010 Weet jij ook op welk kanaal ik de Mediaguard CAM kan proberen te voorzien van nieuwe software? Volgens CDS is er een kanaal CDS Download, maar die staat niet in mijn lijst. Wel heb ik iets van ST COMAG staan, maar als ik de CAM wil upgraden, dan verschijnt de tekst, dat hij naar nieuwe software aan het zoeken is, maar dan gebeurt er vervolgens helemaal niets! Al vast bedankt. AEO Arnold, Topfield PVR 4000, Topfield 7700HD PVR, Sony KDL40W2000, Astra1, Astra2/Eurobird, Astra3, Hotbird
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen