Jassy Geplaatst: 9 februari 2010 Geplaatst: 9 februari 2010 Mijn vraag is of Mgcamd 1.35 ook de Seca 3 Canal Digitaal update door laat? CCcam 2.1.3 doet het in ieder geval wel, maar ik wil graag naar MGcamd overstappen. Weet iemand raad?
Jassy Geplaatst: 17 februari 2010 Auteur Geplaatst: 17 februari 2010 Om op mijzelf te antwoorden: Ik kan mijn seca 3 kaart, die ik lokaal per newcs host, niet aanspreken. Eenzelfde lokale Cryptoworks kaart kan ik wel probleemloos aanspreken. Ik vermoed dat dit komt doordat CD voor zowel Seca 2 als Seca 3 dezelfde CAID gebruikt, wat in dit geval er voor zorgt dat hij eerst naar de Seca 2 ECM kijkt, die hij logischerwijs niet kan verwerken. Iemand enig idee hoe ik dit probleem aan kan pakken?
Jassy Geplaatst: 17 februari 2010 Auteur Geplaatst: 17 februari 2010 Dit probleem heb ik opgelost met een passende replace.list. Of de kaart nu zijn updates krijgt weet ik niet, maar aangezien ik hier ook een CCcam 2.1.3 client heb lopen moet die maar de kaart gaan updaten. Probleem imo tot zover opgelost!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen